Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2016
ΙΜΑΝΤΕΣ ΑΠΟΧΑΥΝΩΣΗΣ....ΤΩΝ ΜΜΕ

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΤΑΝΚΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΒΛΑΚΩΣΗΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΜΑΣ !!
ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΜΜΕ ....
ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΒΡΩΜΕΡΟΥΣ ΚΑΝΑΛΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΟΡΝΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΤΡΩΝΕ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΟΥΣ !!
ΕΝΑΣ ΗΓΕΤΗΣ ΜΕ ΑΝΑΛΟΓΟ ΟΡΑΜΑ ΤΟΥ ΑΡΧΙΣΤΡΑΤΗΓΟΥ !
Ο Κολοκοτρώνης διωκόμενος από τούρκικο φιρμάνι αναγκάστηκε να καταφύγει στην Αγιαμονή, εκεί τον πήρε το παράπονο, έπεσε και κοιμήθηκε και είδε ένα όραμα.
«Μέσα από την εκκλησιά προβάλλει εκείνη ολόφωτη, με άσπρη φορεσιά», που τον καλούσε να σηκωθεί και να αγωνισθεί.
Του προφητεύει την λευτεριά που έρχεται, αλλά μέσα από τεράστιες δυσκολίες και κακουχίες.
Ο Κολοκοτρώνης της ζητάει βοήθεια και αυτή του λέει: «Την βοήθεια που θες μέσα σου μόνο θα την βρεις, στην πίστη σου και μόνο.
Αν λαχταράς την λευτεριά, σε άλλους μην ελπίζεις, μόνος σου παρ’ την, αν μπορείς, αλλιώς δεν την αξίζεις».
Και επίσης προφητεύει και τον ρόλο του αλόγου του, που θα τον βοηθήσει στις κακοτοπιές και με αυτό θα μπει στην Ιστορία.
Ο Κολοκοτρώνης ξυπνάει και καβαλικεύει το άλογό του και ξεκινάει αμέσως για νέους αγώνες.
Η ελευθερία είναι αδιαίρετη.
Σκλάβος είναι αυτός που περιμένει να έρθει κάποιος να τον ελευθερώσει.
ΠΑΟΥΝΤ ΕΖΡΑ
==========================================
Το δέντρο της ελευθερίας πρέπει να ποτίζεται από καιρού εις καιρόν με το αίμα των πατριωτών και των τυράννων.
ΤΖΕΦΕΡΣΟΝ
==========================================
Η ελευθερία ποτέ δεν χαρίζεται από τον καταπιεστή . Πρέπει να απαιτηθεί από τον...
ΠΑΟΥΝΤ ΕΖΡΑ
==========================================
Το δέντρο της ελευθερίας πρέπει να ποτίζεται από καιρού εις καιρόν με το αίμα των πατριωτών και των τυράννων.
ΤΖΕΦΕΡΣΟΝ
==========================================
Η ελευθερία ποτέ δεν χαρίζεται από τον καταπιεστή . Πρέπει να απαιτηθεί από τον...
Αλλη μια φορά καλούμαστε από την ιστορία να πράξουμε το αληθινό μας χρέος, φτάνει να πιστέψουμε σε εμάς και να το αποφασίσουμε!

Σου αρέσει να κολακεύεσαι από τα κούφια λόγια, από τις υποσχέσεις χωρίς αντίκρισμα και να ζεις μέσα σε ιδεολογήματα- φαντασιώσεις ,στην ματαιοδοξία ,την καχυποψία και στο ψέμα, αναθέτοντας την τύχη σου στο «αντίπαλο δέος», που σου δείχνουνε κάθε φορά και οι ποικιλώνυμοι «ιδεολόγοι» καιροσκόποι;
Αυτοί ως έμποροι ψευδαισθήσεων καπηλεύονται την ....
...εσωτερική σου φλόγα, τη δημιουργικότητα, την πνοή της ελευθερίας, τις πνευματικές μας παρακαταθήκες και μνήμες!Πού πήγε ο ανθρωποκεντρικός μας πολιτισμός, το αδούλωτο φρόνημα ,η ανδρεία και το ανυπότακτο Ελληνικό πνεύμα ; Κακά τα ψέματα, μόνο «όποιος ελεύθερα συλλογάται, συλλογάται καλά», κι η ελευθερία δεν κατακτιέται μέσα από το διαχωρισμό και τη διάσπαση της....
Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2016
Προς τους αγρότες επιστολή-πρόταση..

Θεμιτό, βέβαια, αν ξεχάσουμε το γεγονός πως και η αγροτιά πίστεψε με ελαφρά την καρδία την προεκλογική μπαρουφολογία του Τσίπρα και της παρέας του.
Το πώς θεώρησαν ότι θα τηρήσει τις δεσμεύσεις του ένα κόμμα κι ένας πολιτικός που την επομένη του δημοψηφίσματος έκανε το 62% του ΟΧΙ, ένα πελώριο «Ναι» προδοσίας και υποταγής, είναι πραγματικά απορίας άξιο.
Θα όφειλαν να ρωτήσουν εκατό φορές τον εαυτό τους σχετικά με την «πολιτική» στάση της Αγροτιάς από την εφαρμογή των μνημονίων και μετά.
Δεν είναι μαλάκες...Είναι Προδότες!! (Οι μαλάκες είμαστε Εμείς)
Έξι χρόνια μετά την χρεοκοπία της χώρας, οι Έλληνες συνεχίζουν τον σκληρό αγώνα για να ανατρέψουν το σύστημα.
Αρχικά, οι Έλληνες βγήκαν στους δρόμους για να ανατρέψουν την κυβέρνηση Παπανδρέου που τους φόρεσε το πρώτο Μνημόνιο, και την οποία είχαν ψηφίσει για να απαλλαγούν από την κυβέρνηση Καραμανλή που οδήγησε το δημόσιο χρέος στον θεό.
Στη συνέχεια, οι Έλληνες έφεραν την κυβέρνηση Σαμαρά, για να περάσει το δεύτερο Μνημόνιο που δεν μπορούσε να περάσει η κυβέρνηση Παπανδρέου, ούτε η κυβέρνηση Παπαδήμου που την διαδέχτηκε για μερικούς μήνες, μετά από ένα έξοχο κοινοβουλευτικό πραξικόπημα.
Μετά, οι Έλληνες έφεραν την κυβέρνηση Τσίπρα για να περάσει το τρίτο Μνημόνιο που δεν μπορούσε να περάσει η κυβέρνηση Σαμαρά.
Τώρα οι Έλληνες διαδηλώνουν για να φέρουν την κυβέρνηση Μητσοτάκη που θα περάσει το τέταρτο Μνημόνιο,
που δεν μπορεί να περάσει η κυβέρνηση Τσίπρα.
Παράλληλα με όλα αυτά, οι Έλληνες έβαλαν....
Εσύ, Κυβερνήτη ολίγιστε ...
Εσύ τον σκότωσες, που δημιούργησες μια πολιτεία που σκοτώνει τους πολίτες της, με όπλο τους άχρηστους ασύδοτους ανίκανους κυβερνήτες της και άρχοντές της.
«Που κατά βάθος έγιναν /σαν ένα είδος υπηρέται των Ρωμαίων.» (Κ. Καβάφης).
«Μέτριοι άψυχοι μεγαλοκατεργάρηδες με το δέος της οικονομίας» (Γ. Σεφέρης) και την αδιαφορία για τις ανθρώπινες αξίες.
«Μιλούν για τη μεγάλη κρίση με το στόμα. Στην ψυχή τους καμία αλλοίωση. Μένουν όπως πάντα οι άνθρωποι της πλατείας Συντάγματος, οι άνθρωποι του Κολωνακίου» (Γ. Σεφέρης). Χωρίς στρατηγικό σκοπό έγινε στάχτη ο τόπος ανεύθυνα και ασύδοτα.
Από τα παπατζίδικα κόλπα .....
Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2016
Επίθεση εναντίον της Κίνας.

Toυ Βασίλη Βιλιάρδου
Η τιτανομαχία του κίτρινου γίγαντα με τους κερδοσκόπους, στόχος της οποίας είναι η υποτίμηση του νομίσματος, εξελίσσεται ήδη – με πιθανό αποτέλεσμα ένα παγκόσμιο αποπληθωριστικό σοκ, μαζί με ένα χρηματιστηριακό κραχ
Οι περισσότεροι θα θυμούνται ασφαλώς πως όταν η Ελλάδα είχε βρεθεί στο στόχαστρο των κερδοσκόπων, κάπου στα τέλη του 2009, με αποτέλεσμα να στοιχηματίσουν εναντίον της με διάφορα χρηματοπιστωτικά όπλα μαζικής καταστροφής, κυρίως με τα CDS, η τότε κυβέρνηση της τους προειδοποιούσε ανόητα ότι θα αποτύχουν – με άρθρα της στα ΜΜΕ, με δηλώσεις του υπουργού οικονομικών, καθώς επίσης με οτιδήποτε άλλο είχε στη διάθεση της.
Τελικά δεν απέτυχαν, ενώ ουσιαστικά βοηθήθηκαν από τις σπασμωδικές ενέργειες της κυβέρνησης, αφού τεκμηρίωναν πως η Ελλάδα φοβόταν – επομένως ότι, το πρόβλημα στην οικονομία της υπήρχε, οπότε ήταν θέμα χρόνου να αποκαλυφθεί και να χάσει το «παιχνίδι» μαζί τους.
ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΧΑΜΟΣ… «Ωμή» Παρέμβαση ΗΠΑ στην Ενεργειακή Συμμαχία Ελλάδας-Κύπρου-Ισραήλ… Θέλουν εμπλοκή της Τουρκίας.
2019: Σύνδεση Ισραήλ και Κύπρου… 2022: Σύνδεση με την Κρήτη και την Υπόλοιπη Ελλάδα
ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ ΠΕΦΤΟΥΝ… ΟΙ ΗΠΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΝ ΣΥΜΜΑΧΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ «ΠΡΟΣΤΑΤΗ» ΤΟΥ ΔΙΚΟΎ ΤΗΣ ISIS ΣΤΗ ΣΥΡΙΑ…
Στόχος η επίτευξη....
5.260 Φοροφυγάδες Δημόσιοι Υπάλληλοι!!!
Πέντε Χιλιάδες διακόσιοι εξήντα δημόσιοι υπάλληλοι βρέθηκαν στη μαύρη λίστα των φοροφυγάδων, μαζί με τους μεγαλόσχημους παράγοντες της διαπλοκής, μεσάζοντες, αεριτζήδες, μεγαλοδημοσιογράφους, τηλεπερσόνες, χρεοκοπημένους επιχειρηματίες, γιατρούς, δικηγόρους, ακόμα και εργολάβους κηδειών…
Πρόκειται για επίορκους υπαλλήλους που ...
Πρόκειται για επίορκους υπαλλήλους που ...
Ουαι υμιν θα`ρθει η ωρα σας....
Μας πνιξατε
Αντικειμενο εργασιας μηδεν
Τριαντα χρονια επαγγελματιες.
Εσφιξε εσφιξε ο κλοιος
Σας δωσαμε, φορους και φορους
Ιδρωτα και αιμα
Φτασαμε στα εξηντα και ειμαστε στο μηδεν
Δουλεψαμε….ειχαμε ονειρα και ζησαμε με το μοχθο μας
Εσεις αποφασισατε οτι δεν θα ζουμε πια
Εξηντα χρονων, μετεωροι!
Να αρχισουμε απο το μηδεν
Για τα ....
Τα ρέστα της η Νέα Τάξη για να βγει πρόεδρος η Χίλαρι που θέλει πόλεμο με την Ρωσία.
Πρώτος και καλύτερος ο George Soros, ο οποίος ξόδεψε 6 εκατ. δολάρια, ενώ τα ποσά αγγίζουν μέχρι και τα 20 εκατ. Συνολικά η καμπάνια της Κλίντον κόστισε το 2015 122 εκατ. δολάρια, ενώ είχε λάβει, σύμφωνα με αποκαλύψεις, 95.000 δολάρια από την αμυντική βιομηχανία.
Η Χίλαρι, Ιεζαβέλ, Κλίντον, αγαπημένη μαθήτρια του Ρόκφελερ είναι φανατική πολέμιος της Ρωσίας του Πούτιν.
Σφοδρή εχθρός της όποιας πολιτικής προσέγγισης με την Ρωσία. Με την Κλίντον, λοιπόν στην Προεδρία οι εξελίξεις θα τρέξουν ακόμα....
Η Ελβετία αποφάσισε να δίνει εθνικό μισθό 2.253 ευρώ σε εργαζόμενους και ανέργους!!!
Η Ελβετία αποτελεί μία από τις πιο δημοφιλείς χώρες της Ευρώπης για το επίπεδο διαβίωσης και σύντομα θα αποτελεί... παράδεισο για κάθε πολίτη.
Η ομοσπονδιακή κυβέρνηση της Ελβετίας αποφάσισε να ψηφίσει τον προσεχή Ιούνιο ένα νόμο, σύμφωνα με τον οποίο ο κάθε Ελβετός πολίτης, εργαζόμενος ή και άνεργος, θα λαμβάνει εθνικό μισθό, ο οποίος θα ανέρχεται στο ποσόν των 2.500 ελβετικών φράγκων τον μήνα (2.253 ευρώ).
Και αυτό το έκανε μετά από δημοσκόπηση που διενεργήθηκε από το «Demoscope Institute», κατέδειξε ότι η πλειοψηφία των Ελβετών δεν θα πάψει να εργάζεται ή να αναζητεί εργασία λόγω....
Η ομοσπονδιακή κυβέρνηση της Ελβετίας αποφάσισε να ψηφίσει τον προσεχή Ιούνιο ένα νόμο, σύμφωνα με τον οποίο ο κάθε Ελβετός πολίτης, εργαζόμενος ή και άνεργος, θα λαμβάνει εθνικό μισθό, ο οποίος θα ανέρχεται στο ποσόν των 2.500 ελβετικών φράγκων τον μήνα (2.253 ευρώ).
Και αυτό το έκανε μετά από δημοσκόπηση που διενεργήθηκε από το «Demoscope Institute», κατέδειξε ότι η πλειοψηφία των Ελβετών δεν θα πάψει να εργάζεται ή να αναζητεί εργασία λόγω....
Έτσι κάνουν τους προδότες στην Ρωσία!!!
Έτσι κάνουν τους προδότες στην Ρωσία!!!
Στην σέντρα έβγαλαν οι Ρωσικές μυστικές υπηρεσίες,τον πρώην »Ρώσο»πρωθυπουργό επι προεδρίας Γιέλτσιν,τον Εβραίο Μ.Κασιάνωφ!!!
Ρώσοι άνδρες των μυστικών υπηρεσιών τον έβαλαν στο στόχαστρο διόπτρας πολεμικού όπλου,την ώρα που προσγειώθηκε Στρασβούργο ,μαζί με τον πρόεδρο του ιδρύματος Σόρος στην Ρωσία [Open Russia],τον Vladimir Καρά-Murza!!!
Σύμφωνα με τις πληροφορίες των ...
Στην σέντρα έβγαλαν οι Ρωσικές μυστικές υπηρεσίες,τον πρώην »Ρώσο»πρωθυπουργό επι προεδρίας Γιέλτσιν,τον Εβραίο Μ.Κασιάνωφ!!!
Ρώσοι άνδρες των μυστικών υπηρεσιών τον έβαλαν στο στόχαστρο διόπτρας πολεμικού όπλου,την ώρα που προσγειώθηκε Στρασβούργο ,μαζί με τον πρόεδρο του ιδρύματος Σόρος στην Ρωσία [Open Russia],τον Vladimir Καρά-Murza!!!
Σύμφωνα με τις πληροφορίες των ...
ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΜΟ ...ΔΕΝ ΕΧΕΙ !!
Μια απόφαση που αναρτήθηκε στη Διαύγεια και αφορά την πληρωμή 994 εκατ. ευρώ (σχεδόν 1 δις) προς το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο. ΟΧΙΙΙΙΙ δεν αποτελεί μέρος δόσης που οφείλουμε να πληρώσουμε… Καμία απολύτως σχέση.
Είναι η υποχρέωση μας στην ετήσια κεφαλαιακή κάλυψη, ως ένα από τα ιδρυτικά του μέλη.
Τι είπα τωρα εεε;
Λοιπόν ακούστε την διαδρομή και ....
Ποιος κερδίζει λοιπόν;

Εννοούν να διατηρούν αναμμένη ακόμα μια μικρή φλόγα στην πατρίδα που ερημώνει. Σύμφωνα με πληροφορίες, αναπτύσσεται ήδη στη βάση της κοινωνίας ένα κύμα απλών πολιτών, μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας.
Είναι ένα διαμορφούμενο πολιτικό κίνημα με στόχο την αλλαγή του πολιτικού συστήματος. Συγκεκριμένα, απ’ ότι διαβάσαμε ένα κείμενο που διακινούν από χέρι σε χέρι, ο στόχος τους είναι η απαγκίστρωση .....
Ο τελευταίος Έλληνας..
«Αφαιρείται η ιθαγένεια από όλους τους Έλληνες, εκτός ενός. Στο εξής, οι κάτοικοι της χώρας που ονομάζεται ακόμα Ελλάδα δεν θα έχουν το δικαίωμα να αποκαλούνται Έλληνες. Το όνομα του προσώπου που θα συνεχίσει να είναι Έλληνας δεν θα ανακοινωθεί.».
Βέβαια, κάποιες συζητήσεις έγιναν. Κρυφά, γιατί οι ποινές ήταν εξοντωτικές.
Κάποιοι πρότειναν να υπάρξει αντίδραση όλου του πληθυσμού της χώρας αλλά ήξεραν πως αυτό ήταν αδύνατο. Οι ρουφιάνοι ήταν πάντα πολλοί.
Κάποιοι άλλοι ένιωσαν ένα βάρος να φεύγει από πάνω τους. Δεν μπορούσαν πια να αυτοπροσδιορίζονται ως Έλληνες, οπότε η ζωή τους θα ήταν πιο απλή. Χωρίς τις διαρκείς συγκρίσεις με τους ένδοξους προγόνους, χωρίς ...
Θα τις πεί και θα τις προκαλέσει, ..η ωριμότητα ή όχι αυτού του λαού!..

..για να δούμε τι μπορεί να σημαίνει αυτό για τον λαό.
Πρώτα-πρώτα ας δούμε ποιοι αρθρώνουν σήμερα έναν κάποιο, έστω και αναιμικό αντιμνημονιακό λόγο στην Βουλή:Πρόκειται για τους δυο
ακραίους πολιτικούς σχηματισμούς, οπαδούς του ολοκληρωτισμού, δεξιού ή αριστερού.
Αυτοί δηλαδή που πρεσβεύουν ό,τι ακριβώς και η νεοναζιστική ''Ενωμένη Ευρώπη'',
..που πολύ θα ήθελε (και στόχο έχει) μετά την κατάργηση των εθνικών νομισμάτων προς όφελος της Γερμανίας, και μετά την κατάργηση του φυσικού χρήματος προς όφελος των τραπεζών,
..να καταργήσει τα εθνικά κοινοβούλια προς όφελος ενός διευθυντηρίου τεχνοκρατών και ηλίθιων και απατεώνων πολιτικών, διορισμένου από πολυεθνικές, τράπεζες και..
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)








