Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2014

"ΜΟΣΧΑ ΚΑΙ ΠΕΚΙΝΟ ΕΝΙΣΧΥΟΥΝ ΤΗ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΤΟΥΣ" "Bόμβα" αναπληρωτή ΥΠΑΜ των ΗΠΑ: "Ετοιμαζόμαστε για πόλεμο με Ρωσία-Κίνα"

Δήλωση-βόμβα έκανε ο αναπληρωτής υπουργός Άμυνας των ΗΠΑ Robert York. Υποστήριξε πώς οι ΗΠΑ θα πρέπει να ετοιμάζονται για έναν πόλεμο με τη Ρωσία και την Κίνα και συνέδεσε σαφώς το θέμα με τις εξελίξεις στην κρίση της Ουκρανίας την οποία προκάλεσε βέβαια η Ουάσιγκτον.
Μιλώντας αργά χθες το βράδυ στην....

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Να γιατί κρατούν τον Γεωργίου στην θέση του: Κρύβει από την ΕΕ τα στοιχεία για το έγκλημα Σημίτη με τα Swaps!

Ολοκληρώνει το έγκλημα της καταστροφής της Ελλάδας ο Γεωργίου της ΕΛΣΤΑΤ, αποφεύγοντας έντεχνα να δώσει τα στοιχεία για την μεθόδευση Goldman Sachs – ΣΗΜΙΤΗ στην ΕΕ!

Να υπενθυμίσουμε οτι...

Ό,τι χρειάζεται να μας πουν, το έχουν ήδη πει.. Μόνο να τους ακούσουμε!..

Οι σημερινοί, αλλά και οι προηγούμενοι τούτων προδότες είναι πολύ τυχεροί.

Για, να φανταστούμε αν...
αυτά που γίνονται τώρα γινόντουσαν όταν ήταν ζωντανοί οι πραγματικοί πνευματικοί ταγοί,
..οι κήνσορες, επικριτές κάθε φασισμού και κάθε δωσιλογισμού,
..αν ήταν ζωντανός ο Καζαντζάκης, ο Ελύτης, ο Σεφέρης, ο Ρίτσος,
..ο Χατζηδάκις, ο Καμπανέλλης, 
..ο Κατράκης, ο Μυράτ, ο Μινωτής,
..η Μαρία Ιορδανίδου, η Πηνελόπη Δέλτα, ο Νίκος Τσιφόρος,
..και πολλοί πολλοί άλλοι, για να μην πάμε στα πιό παλιά χρόνια,
..που τώρα που τους χρειαζόμαστε να δώσουν πνοή, όνομα και κατεύθυνση,
..μας άφησαν ορφανούς και.....

Έχετε καμιά απορία…αμφιβολία για το που θα φθάσουν οι βασικές συντάξεις..;;

Το Διεθνές Γραφείο Εργασίας, το ILO, συμφώνησε ότι δεν απαιτούνται αλλαγές στο ισχύον νομοθετικό πλαίσιο για το καθεστώς των ομαδικών απολύσεων στην Ελλάδα, ούτε στο πλαίσιο του συνδικαλιστικού νόμου που ισχύει για την κήρυξη απεργίας, στη συνάντηση με τον υπουργό Εργασίας Γιάννη Βρούτση και τους κοινωνικούς εταίρους στη Γενεύη.

Σύμφωνα με πληροφορίες...

Παρατηρητήριο ΤΑΙΠΕΔ: Δείτε στον χάρτη της Ελλάδας ότι ξεπουλιέται...!!!


Οτι ξεπουλιέται ΕΔΩ!


Παρατηρητήριο ΤΑΙΠΕΔ:

 

Πολύτιμος οδηγός για την ενημέρωση και κινητοποίηση των πολιτών


Στη χαρτογράφηση περιουσιών του Δημοσίου που είναι προς πώληση (επικείμενες αποκρατικοποιήσεις) και που έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) προχώρησε η Ελληνική Ορνιθολογική Εταιρεία.


Η αποτύπωση αυτή .....

Το ΤΑΙΠΕΔ πουλάει και στρατιωτικό αεροδρόμιο! !!!!!!!!!!!!!!!!

Το ΤΑΙΠΕΔ πουλάει και στρατιωτικό αεροδρόμιο!


Το ΤΑΪΠΕΔ πουλά - κατ' εντολή του υπουργείου Οικονομικών - στρατιωτικές εγκαταστάσεις, γνωρίζοντας ότι πρόκειται για κρίσιμες μονάδες!
Σε µονοµερείς ενέργειες κατά των Ενόπλων ∆υνάµεων προχωρά το υπουργείο Οικονοµικών, αφού ....

Αλλιώς μας τα λέτε ρε "παιδιά" στα δελτία ειδήσεων!..

Δηλαδή δεν έρχεται η ανάπτυξη; 

Δεν βγαίνουμε από το τούνελ; 


Δεν γίνονται επενδύσεις;

Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014

793 δισ. ευρώ έχει πληρώσει η Ελλάδα σε τόκους & χρεολύσια από το 1991 μέχρι σήμερα!!! (πίνακες)

Αναμένεται την περίοδο 2015 – 2030, σύμφωνα με το πρόγραμμα «διάσωσης», να πληρώσει άλλα 300 δισ. ευρώ ενώ ο πληθυσμός βυθίζεται στη φτώχεια!

Τους τόκους και τα χρεολύσια, όπως......

Ο Βενιζέλος πούλησε τη Μακεδονία - ΤΕΛΟΣ

Θα πάει και για φωτογράφιση στην Αμφίπολη; 

Πως θα γλιτώσει αυτός ο τύπος.....

Οι αρχαιολόγοι στην Ελλάδα ανακαλύπτουν Καρυάτιδες, και στη Γερμανία... κανίβαλους!

Αποδείξεις μαζικού κανιβαλισμού σε νεκροταφείο 7.000 ετών βρήκαν οι αρχαιολόγοι στη νοτιοδυτική Γερμανία, αναφέρει το περιοδικό Antiquity. 

Πρόκειται για...
σπάνιες ενδείξεις κανιβαλισμού στη Νεολιθική εποχή της Ευρώπης. 

Έως και 500 ανθρώπινα οστά ανακαλύφθηκαν κοντά ...

Πίνουν το αίμα σου όταν η Hochtief χρωστάει 1 δις Φόρους!!!

Δικαιώθηκε το Ελληνικό δημόσιο στη διαμάχη του με τη γερμανική εταιρεία Hochtief, η οποία είχε αναλάβει την εκμετάλλευση επί 20 χρόνια του αεροδρομίου «Ελευθέριος Βενιζέλος» και τώρα με απόφαση του διοικητικού εφετείου Αθηνών καλείται να...

Bloomberg: «Τα χρέη των Ελλήνων έχουν ξεπεράσει κάθε όριο» - Το πραγματικό succes story!

Για ποια ανάπτυξη μιλάνε στην Ελληνόφωνη κυβέρνηση; 

Η αύξηση των μη εξυπηρετούμενων χρεών ιδιωτών και επιχειρήσεων στην Ελλάδα, έχει ξεπεράσει κάθε όριο, και οι προοπτικές ανάκαμψης της Ελληνικής οικονομίας είναι ακόμα ένα "όνειρο", σύμφωνα με το Bloomberg.

Το πρακτορείο σημειώνει πως...

Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2014

Τί θέλουν .....Θέλουν να κατάσχουν όλη την χώρα! Δημόσια και Ιδιωτική Περιουσία ...

Κυριολεκτικά.

Όλη!

Όχι μόνον τις πλουτοπαραγωγικές πηγές, όχι μόνον τις μεγάλες κρατικές επιχειρήσεις και
βιομηχανίες, αλλά τα πάντα.


Ακόμα και το τελευταίο σπιτάκι στο τελευταίο χωριό. Και την παραμικρή ιδιοκτησία.


Οι ''ιθαγενείς'' δεν θα πρέπει να κατέχουν καμία περιουσία.

Πρέπει ο λαός κι η χώρα να γίνουν οι νέες ''Φιλιππίνες'' ή η Κίνα του 19ου αιώνα: 


Μία τριτοκοσμική-τεταρτοκοσμική αποικία, όπου και η παραμικρή ιδιοκτησία θα ανήκει σε αλλοεθνείς, και όπου οι ντόπιοι θα υπάρχουν ως είλωτες, έχοντας ως μόνο δικαίωμα την εργασία-μεροκάματο-μεροφάϊ εφ' όρου ζωής!

Δεν είναι φαντασία, ούτε σενάριο ..
..

Εσύ αδιάφορε "Ελληνα" καλό είναι να μας αδειάζεις την γωνιά... Εμείς οι ζωντανοί έχουμε αγώνα να κάνουμε!



ΟΣΟΙ ΖΩΝΤΑΝΟΙ... 

Ανέκαθεν σε κάθε εποχή, που επί των ημερών της είχε επέλθει κάποια αλλαγή, υπήρχε πάντα κάτι ξεχωριστό που την έκανε να διαφέρει.

 Άλλοτε ένα γεγονός, άλλοτε ένας ηγέτης και άλλοτε μια ιδεολογία έχοντας φυσικά πάντα την κοινωνική μηχανική της εποχής σε λειτουργία. 

Όταν αυτά τα χαρακτηριστικά συνυπάρξουν ταυτόχρονα τότε έχουμε επανάσταση. 

Στις μέρες μας λοιπόν πολλοί έχουν σηκώσει αυτό το μπαϊράκι και ψελλίζουν την λέξη επανάσταση χωρίς να νιώθουν το βάρος. 

Φυσικά αυτό είναι λογικό καθώς μιλούν για κάτι που ποτέ δεν αντιλήφθησαν και το θέλουν ,απλά και μόνο επειδή έχουν χάσει την βολέψη τους, αλλά με μια βασική προϋπόθεση.....

ΟΣΟΙ ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΚΑΙ ΓΕΝΑΙΟΙ ΠΡΟΣΕΛΘΕΤΕ ....

ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΕΝΑΡΞΕΩΣ ΑΓΩΝΑ
Με την βοήθεια του Θεού και την ευχή των προγόνων μας και με την ιερή πίστη μας στο τίμιο αγώνα μας,με την συμπαράσταση του Ελληνικού λαού και με την βοήθεια του απανταχού Ελληνισμού, αναλαμβάνουμε την απελευθέρωση της Πατρίδας με την αποτίναξη του οικονομικού και όποιου άλλου κατοχικού ζυγού ,την εκδίωξη των ξένων και ντόπιων κερδοσκόπων και την απο Λαϊκό Δικαστήριο παραδειγματική τιμωρία όλων των συνεργατών τους όσο υψηλά και αν ευρίσκοντο με την παράλληλη δήμευση των περιουσιών τους στο εσωτερικό και εξωτερικό της χώρας μέχρι συγγένειας 3 ου βαθμού, την κατάργηση της κληρονομικής Δημοκρατίας και την αναγέννηση της Πατρίδας ,με σύνθημα αυτό που μας άφησαν οι προγονοί μας σαν ιερή παρακαταθήκη.

Αδέλφια Συνέλληνες όπου γης! Από τα ....

Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2014

Focus: To μαρτύριο των Ελλήνων θα συνεχιστεί!

MERKEL-SAMARASΠότε θα καταφέρει η Ελλάδα να διαφύγει από τον «εναγκαλισμό» με την Τρόικα; 
Σύντομα όπως δήλωσε ο Αντώνης Σαμαράς ή αργότερα, όπως αναφέρουν οι αναλυτές; 
Το γερμανικό περιοδικό Focus αναδημοσιεύει τηλεγράφημα του Γερμανικού Πρακτορείου Ειδήσεων (DPA) σύμφωνα με το οποίο: ….

Δεν ξεχνώ το πραξικόπημα των νταβατζήδων. Όταν οι μισθοί ηταν 1700, φώναζαν για ληστεία…

…τωρα που ειναι 500 ΕΥΡΩ, φωνάζουν “Ζητω”. Μάντεψε λοιπόν ποιοι σου έκλεψαν τα λεφτα σου.
Και να που φθάσαμε πάλι να ακούμε τα ίδια επιχειρήματα που ακουγόντουσαν το 2009 για να φέρουν…

“Βόμβα” για νέο ψαλίδι στους μισθούς....

Πρόβλεψη – σοκ για νέα υποχώρηση του κόστους εργασίας κατά 16,3% μέσα στο 2015, που θα προέλθει από μειώσεις μισθών στον ιδιωτικό και τον δημόσιο τομέα περιλαμβάνει η πρώτη επίσημη έκθεση για τις εργασιακές και μισθολογικές αλλαγές που έγιναν στα χρόνια του Μνημονίου επηρεάζοντας πάνω από 4,5 εκατομμύρια μισθωτούς στην Ελλάδα.

Η Έκθεση παραδόθηκε στο ...

Ευρωασφυξία.....




Κάποτε, σε τούτον εδώ τον ρημαδότοπο, ο υπουργός οικονομικών έφτιαχνε (με το επιτελείο του, εννοείται) ένα σχέδιο προϋπολογισμού τής επόμενης χρονιάς, το έστελνε για επεξεργασία στις διάφορες επιτροπές και, κατόπιν, το έφερνε στην βουλή για ψήφιση. 

Σήμερα, τα πράγματα έχουν αλλάξει ελαφρώς: ο υπουργός οικονομικών φτιάχνει πρώτα ένα προσχέδιο προϋπολογισμού, το οποίο κοινοποιεί στους δανειστές μας και ύστερα προχωράει στην σύνταξη του σχεδίου, λαμβάνοντας... 

Συντάξεις βάσει αποδοχών 40ετίας για όλους...

Σύνταξη ανάλογη των αποδοχών και των εισφορών που έχουν καταβάλει οι ασφαλισμένοι στο σύνολο του εργασιακού τους βίου θα παίρνουν όσοι συνταξιοδοτούνται από το 2015 και μετά, είτε έχουν 15 έτη είτε 20 είτε φτάνουν τα 40 χρόνια δουλειάς.

Το αναλογικό μοντέλο είναι αυτό που εξετάζεται πλέον από το υπουργείο Εργασίας και μάλιστα οι μελέτες που εκπονούνται στηρίζονται ....