Δευτέρα 6 Απριλίου 2015

ΕΛΑ ΡΕ ΠΡΟΣΤΥΧΕ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΛΑ !!!

Έλα, ρε άτιμε, έλα ρε πρόστυχε αν σου βασττάει....

Έλα να τα πάρεις όλα.

Και για όσα πάλεψαν οι πρόγονοί μου και για τα δύο μέτρα γη που μου άφησαν οι παππούδες μου.

Έλα να πάρεις και τις πενιχρές οικονομίες μου, που....
..... τις έβαζα στην άκρη για μια ώρα δύσκολη, εκείνη της αρρώστιας και του τελευταίου κατευόδιου....

Έλα να τα πάρεις όλα ρε αλήτη.

Πάρε και τον ήλιο  μας , που τόσο τον γουστάρεις για να λιάζουν οι συφιλιδικοί σανδαλοφόροι σου ( με κάλτσες ντάλα καλοκαίρι ) τα κορμιά τους αποκτώντας το μεσογειακό χρώμα που τόσο επιθυμούν και τόσο απεχθάνονται.
Πάρε ρε, και τις θάλασσές μου να εξάγεις αέριο και πετρέλαια και τα ποτάμια μου να παράγεις ενέργεια φθηνή μόνο για την πάρτη σου.

Το ξέρω που το πας, άτιμε.

Το πας εκεί που πάντα ήθελες να το φθάσεις.

Να καταστήσεις έναν λαό υπερήφανο, υπηρέτη σου.

ΕΛΑ ΡΕ ΠΡΟΣΤΥΧΕ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΛΑ !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου