Πέμπτη 23 Ιουνίου 2016

ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ!!!"

Σπύρος Ελ. Αγγελόπουλος

"Είπα στην κόρη μου: ''Θα παντρευτείς τον άντρα που θα επιλέξω ΕΓΩ για σένα!''

Μου είπε: ''ΟΧΙ''

Της λέω: ''είναι ......ο γιος του Bill Gates που έχει τη Microsoft!''

Μου λέει: ''ΟΚ...''

Μετά τηλεφώνησα στο Bill Gates και του είπα: ''Ο γιος σου θα παντρευτεί την κόρη μου!!!''

Μου λέει: ''ΟΧΙ''
Του λέω: ''Η κόρη μου είναι η...
γενική διευθυντής της Παγκόσμιας Τράπεζας (World Bank)!!!''

Μου λέει: ''ΟΚ''


Μέτα τηλεφώνησα στον Πρόεδρο της Παγκόσμιας Τράπεζας και του λέω: ''Θα κάνεις την κόρη μου γενική διευθυντή στην Παγκόσμια Τράπεζα!!!''


Μου λέει : ''ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ!!!''


Του λέω: ''Μα..είναι νύφη του Bill Gates!!''
Και μου λέει ''ΟΚ''...


ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ!!!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου