Σάββατο 29 Ιουνίου 2013

Η ΓΛΩΣΣΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ.

Παρακαλώ πολύ να μην επικοινωνείτε μαζί μου,

 εφόσον έχετε επιλέξει να προσβάλλεται  η 

γλώσσα μου γράφοντας  την με λατινικούς 

χαρακτήρες.

  • Η κρίση πλέον βαθαίνει ολοκληρωτικά και μας φέρνει αντιμέτωπους με καταστάσεις και πραγματικότητες  πρωτόγνωρες για τις γενιές μας.

  • Είμαστε υποχρεωμένοι να δημιουργήσουμε ........νοοτροπία ανάλογη των συνθηκών προκειμένου να επιβιώσουμε ως έθνος, ως λαός, ως πολίτες.

  • Εφόσον τα πάντα χρησιμοποιούνται εις βάρος του απλού Έλληνα πολίτη  οφείλουμε να αμυνθούμε χωρίς ιδεολογήματα και  αντιλήψεις  ενός  δυσευνοϊκά μοιραίου παρελθόντος.

  • Είναι πλέον  καιρός να διαλέξει ο καθείς τι είναι και με  τι συντάσσεται. 

  • Οι υψηλές συνειδητοποιήσεις  αρχίζουν από απλές διαπιστώσεις.
Ασφαλώς όλοι  αναγνωρίζουμε  ότι έχουμε  το αναφαίρετο δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού και το ελεύθερο να διαλέξουμε  να ομιλούμε σε όποια γλώσσα θέλουμε  και να ζήσουμε  σε όποια πατρίδα επιθυμούμε. 

Εδώ όμως,  πατρίδα είναι η ΕΛΛΑΔΑ και  ΓΛΩΣΣΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ.

Παρακαλώ  πολύ να σεβαστείτε την επιθυμία μου.


Ευχαριστώ για την κατανόησή σας.
Με εκτίμηση

Νικόλας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου