Τετάρτη 7 Αυγούστου 2013

Αφού οι εργοδότες δε θα πληρώνουν εισφορές, ΒΡΗΚΑ τη λύση για την καταβολή των συντάξεων...

cold-water

Ψυχρολουσία μέσα στον καύσωνα προκάλεσε η “καταπληκτική” κυβερνητική ιδέα της απαλλαγής των εργοδοτών από την υποχρέωση καταβολής ασφαλίστρων για μισθούς έως και € 400,00.


του Στρατή Μαζίδη

Καταρχήν να εκφράσω την απορία μου. 


Υπάρχουν ακόμη τόσο μεγάλοι μισθοί στην Ελλάδα διότι εγώ προσωπικά γνώριζα για πολύ λιγότερα για 8ωρο.

Μαζί με την επικείμενη κατάργηση των δώρων στον ιδιωτικό τομέα, όλοι κατανοούν τι σημαίνει αυτό. Κύμα απολύσεων και προσλήψεις ή επαναπροσλήψεις με τους νέους “παχυλούς” μισθούς.


Φαντάζομαι ότι οι πρώτοι που θα σπεύσουν να καρπωθούν τα ωφέλη του νέου σχεδιαζόμενου μέτρου θα είναι οι …

αδικημένοι εφοπλιστές πουτο μόνο το οποίο γνωρίζουν καλά πέραν της τέχνης του κέρδους, είναι η διαμαρτυρία.

Αναρωτήθηκαν άραγε στο οικονομικό επιτελείο πως τόσοι συνάνθρωποί μας που ακόμη εργάζονται θα ανταπεξέλθουν με καθαρά λιγότερα από € 400,00 στις οικονομικές τους υποχρεώσεις; 


Ή πιστεύουν πως αυτό που γράφτηκε, ότι δηλαδή το κενό θα καλυφθεί από την φορολογία τον ακινήτων και άλλα φορολογικά μέτρα δηλαδή εμάς τα συνήθη υποζύγια, πραγματικά θα πιάσει;

Μα είναι σοβαρά πράγματα αυτά; Καλά πρότεινε τις προάλλες αστειυόμενος ο Αγης Βερούτης τη λύση για το χρέος:


Το έχω!!! Βρήκα τη λύση στο έλλειμα ΚΑΙ το δημόσιο χρέος: 

δέχομαι εγώ προσωπικά να προσληφθώ στο δημόσιο, με μισθό €7.000.002.000 το μήνα, και να πληρώνω φόρο €7.000.000.000 το μήνα. 
Έτσι με 12 μηνών ΔΙΚΟΥΣ ΜΟΥ ΦΌΡΟΥΣ ΠΛΗΡΩΜΕΝΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΙΣΘΟ ΜΟΥ, θα σωθεί η Ελλάδα!!! 

Από τους δικούς μου και μόνο φόρους, το κράτος θα εισπράττει €84.000.000.000 το χρόνο, και η Ελλάδα θα γίνει ξανά πλούσια! 
Δοξάστε με!!

(λογική ΑΔΕΔΥ)

Αφού λοιπόν η οικονομική πολιτική της χώρας σχεδιάζεται στο ποδάρι μεταξύ παραλίας, μπαρ και νησιών να προτείνω κι εγώ με τη σειρά μου μια πρόταση αντάξια της ευφυΐας του οικονομικού μας επιτελείου με την οποία θα λύσουμε μέσα σε 2-3 το πολύ λεπτά το πρόβλημα της καταβολής των συντάξεων.

Θα τους ζητήσουμε να μπουν στη θάλασσα και να παραμείνουν με κρατημένη αναπνοή τρία λεπτά κάτω από την επιφάνεια.


Λογικά θα καταλήξουν στον πάτο και θα απαλλαγούμε από το να τους πληρώνουμε κάθε μήνα τη σύνταξη.


Βέβαια στον πάτο οδεύει ολοταχώς και η χώρα με αυτούς που έμπλεξε! Αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα…



 http://freepen.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου