Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2013

Κυρ Εισαγγελέα πάω μέσα μόνος μου δεν χρειάζεται να κουράζεσαι ....τι να το ψάχνεις; είμαι ΕΛΛΗΝΑΣ και θα είμαι ΕΛΛΗΝΑΣ....Ζώντας για το όνειρο....


Δηλαδη για  να καταλαβω ..
.λεμε οτι τωρα με την Εισαγγελικη εντολη για το κειμενο- καλεσμα των εφεδρων το Σαββατο και την ονειροφαντασιωση των πανικοβλητων ηλιθιων εγκαφαλων TV
εξουσιαστων μας ολοι μας ....οοοολοι μας ειμαστε εν δυναμει πραξικοπηματίες  εεεε και πολυ περισσοτερον οσοι επισκεπτομασταν και γραφαμε εδω περα δω.....
δηλαδη θελετε να πειτε οτι τωρα οοοολλλοι εμεις που γραψαμε εδω στην γειτονια μας θα παμε πακέτο στον Εισαγγελεα που κανει ερευνα για το καλεσμα των εφεδρων...;;;

Φτουυυυ και έχω κάνει λάθος και εχω και απλωμενη την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ στο σπιτι μου και που κάθε φορά που κυματίζει γεμίζω ενέργεια και δυναμη!!!!

Καλα κυρ Εισαγγελέα παω μεσα μονος μου δεν χρειαζεται να κουραζεσαι τι να το ψαχνεις; ειμαι ΕΛΛΗΝΑΣ και θα ειμαι ΕΛΛΗΝΑΣ....

Και να φανταστεις βρε παιδι μου οτι ...

..ο Αντώνης ο εγγονός αυτής που αυτοκτόνησε για να μην ζησει στην δικτατορια των ναζιστων εισβολεων εγκαθίδρυσε την κοινοβουλευτικη δικτατορια....και την καταπιεση της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ και της ΙΣΟΤΗΤΑΣ των ΕΛΛΗΝΩΝ

Φτουυυ παλι λάθος έκανα....καλά κυρ Εισαγγελέα θα πάω πιο βαθιά μέσα μην ενόχλησε ξέρω τα όρια της δημοκρατίας του Αντώνη και του Βαγγέλη
επειδη ομως ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ σημαινει ΦΩΣ/ΑΛΗΘΕΙΑ/ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ/ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΤΗΤΑ/..... δεν νομιζω οτι θα καταφερετε να μου βγαλετε απο μεσα μου αυτα που εχω απο τον παππου μου τον ΗΡΑΚΛΕΙΤΟ τον ΠΡΩΤΑΓΩΡΑ τον ΙΟΥΛΙΑΝΟ τον ΑΓΑΜΕΜΝΩΝΑ τον ...(δεν τολμω ουτε το ονομα του νααναφερω χωρις συγκινηση και δεος σεβασμου) ΜΕΓΑΛΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ...

ΑΑΑ!! Ξέχασα να αναφερω οτι δεν χρειάζεται να κάνει κανεις άλλος πραξικοπημα το εχουν προλαβει αυτοι που μας εξουσιαζουν... και δεν νομιζω οτι ενδιαφερεται και καποιος για κατι τετοιο ... απλα ειναι το γνωστο μοτιβο / "μαντρωμα" των Πολιτών από την εξουσία...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου