Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2013

Μου επιβάλεις ……. Μου επιβάλεις ……. Μου επιβάλεις ……

Μου επιβάλεις να μην προβάλω την σημαία μου .

Μου επιβάλεις να μην μιλώ για την θρησκεία μου .


Μου επιβάλεις αντισυνταγματικούς νόμους .


Μου επιβάλεις στέρηση ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης .


Μου....

... επιβάλεις στέρηση στο δικαίωμα της μόρφωσης .

Μου επιβάλεις καθημερινά φόρους που γνωρίζεις ότι δεν μπορώ να πληρώσω .


Μου επιβάλεις ανεργία που δεν μπορώ να αντιμετωπίσω κλείνοντας θέσεις εργασίας .


Μου επιβάλεις περικοπές σε μισθούς συντάξεις που δεν μου επιτρέπουν να ζήσω .


Μου επιβάλεις στέρηση στο δικαίωμα να μιλήσω να διαμαρτυρηθώ .


Μου επιβάλεις καταστολή με τα ραντίσματα σου .


Μου επιβάλεις κάθε είδους παρακολούθηση της προσωπικής μου ζωής

Μου επιβάλεις ψυχολογική πίεση με το να μην μπορώ να κοιτάξω τα παιδιά μου στα μάτια .

Μου επιβάλεις να αποδεχτώ τον λαθρομετανάστη νοικοκύρη στην πατρίδα μου .


Μου επιβάλεις …….
Μου επιβάλεις …….
Μου επιβάλεις …….


ΤΕΛΙΚΑ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΦΑΣΙΣΤΑΣ ???? 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου