Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2015

Σου είχα πει...Σου είχα γράψει ... κι εσύ χλεύαζες... (βιντεο).

Μετά από αυτές τις εκλογές τίποτα δεν θα είναι ίδιο... τώρα είμαστε καλά... από την Δευτέρα θα μπούμε σε ένα δρόμο που δεν θα έχει γυρισμό... 
Κάποτε σου έλεγα για μια ιστορία που εσύ την χλεύαζες...



Πάνε πολλά χρόνια από τότε...Σου είχα πει, όταν εγώ είμουν 16 και ξεκινούσα τον ΕΟΕ, για μια ημέρα που θα έχεις μείνει μόνος, για μια ημέρα που δεν θα έχεις λεφτά ούτε για το καφέ σου.... και εσύ τότε γελούσες και εσύ τότε έπινες 4 καφέδες την ημέρα... 
Σου είχα πει πως μια ημέρα θα ανοίξεις την τηλεορασή σου και όλα θα έχουν ξεπουληθεί, εσύ όμως τότε αγόραζες... αγόραζες. 
Σου είχα γράψει ότι όλοι είναι τα ίδιο, όλοι είναι πιόνια. Εσύ όμως ήσουν τότε πιο κομματοσκύλο και από τα τα κομματόσκυλα... 

Τα χρόνια πέρασαν....

..... μεγάλωσα και εγώ μαζί με εσένα... Εσύ έγινες πιο έξυπνος γιατί ασπάστηκες αυτά που έλεγα εγώ και εγώ έγινα πιο χαζός γιατί δεν πίστευα στα μάτια μου και στα αυτιά μου... 

Σου είπα το 2005 ότι δεν θα έχεις λεφτά... τώρα 2015 δεν έχεις... 
Σου είχα πει το 2006 ότι είσαι πιόνι, τώρα 2015 το έχεις καταλάβει... 
Σου είχα πει το 2002 ότι θα μπούμε στο μνημόνιο και ότι η Μακεδονία μας ξεπουλήθηκε... το 2010 μπήκαμε στο μνημόνιο και σε λίγες ημέρες; 
Σε λίγους μήνες; Θα ακούσεις για την Μακεδονία... 


Δεν είναι το τι θα πας να ψηφίσεις είναι η νοοτροπία σου... Μιλάς για αλλαγή αλλά αυτοί που μιλούν για αλλαγή, άλλαξαν την χώρα στον εμφύλιο μια για πάντα... Μιλάς για σταθερότητα αλλά στους πεθαμένους υπάρχει σίγουρα σταθερότητα... ΆΚΟΥ λοιπόν την νέα ιστορία που θέλω να σου πω... 


Μετά από αυτές τις εκλογές τίποτα δεν θα είναι ίδιο... τώρα είμαστε καλά... από την Δευτέρα θα μπούμε σε ένα δρόμο που δεν θα έχει γυρισμό... άκουσε με... δεν μπορείς να αλλάξεις τίποτα τώρα... τις αποφάσεις σου τις είχες πάρει αρκετά πριν... η λεπτή κλωστή πλέον κόπηκε... 


Αυτά που θα δεις από εδώ και πέρα θα σε κάνουν ζώο... ξέχνα τον άνθρωπο που ήσουν... 
Θες να κάνεις κάτι; Σώσε την ψυχή σου και μόνο... Εξάλλου μόνο αυτό έμεινε... 
Μην ρωτήσεις που τα ξέρω όλα αυτά... σκέψου αυτά που σου είπα και βγήκαν... 
Τα ίδια θα πάθω και εγώ... γιατί εσύ με πήρες μαζί σου... Δεν θα περιμένω την Κυριακή το βράδυ για να σου πω καληνύχτα, στην λέω και από τώρα... 


Εγώ με αυτά τα δεδομένα (τα από Δευτέρα) θα παλέψω με νύχια και με δόντια να κρατήσω αυτά που έχτισα (το ραβασάκι έφτασε σε εμένα)... 
Αλλά θα κατηγορηθώ... ίσως μπορεί και να κλειστώ μέσα... ένα όμως να θυμάσε όπου και να είμαι, όπως και να είμαι: θα παλεύω με ότι έχω... θα τα δώσω όλα για ένα και μοναδικό λόγο... 
Να μείνει κάτι που θα θυμίζει Ελλάδα στα παιδιά μας... 


Δεν είμαι τίποτα, είμαι απλά ένας που όταν έλεγα κάτι εσύ χλεύασες... Ελλά εγώ το πάλεψα, το πάλεψα και δημόσια (δες μετά το 24:00)...

ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΚΟΦΣΑΝΙΔΗΣ 
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΕΛΛΗΝΩΝ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου