Τρίτη 7 Απριλίου 2015

Εγώ, το δεκανίκι της διαπλοκής..


Εγώ το δεκανίκι της διαπλοκής έγινα πολιτικός χάρη στην διαπλοκή, έχω την καρέκλα μου χάρη στην διαπλοκή, είμαι απολογητής της διαπλοκής, προβάλλομαι από την διαπλοκή, για την διαπλοκή.

Εγώ το δεκανίκι της διαπλοκής...
έλεγα στο πόπολο να παίζει στο Χρηματιστήριο, αλλά έδινα στην διαπλοκή την εσωτερική πληροφόρηση.

Εγώ το δεκανίκι της διαπλοκής δεν θέλω να λειτουργεί η Ελληνική Αμυντική Βιομηχανία για να αγοράζουμε συχνότερα νέα προϊόντα ακριβότερα με το δωράκι μου.

Εγώ το δεκανίκι της διαπλοκής όταν......

.. τα κομμούνια του ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ενοχλούσαν την διαπλοκή, έβαλα τα στήθια μου μπροστά για να υπερασπιστώ το Κράτος και τους νόμους, που εγώ έγραψα, για να εξαθλιώνω τους πολίτες με τα ακριβότερα διόδια στο κόσμο και να ωφελώ την διαπλοκή τιμωρώντας, τους παραβάτες των νόμων μου

Εγώ το δεκανίκι της διαπλοκής φόρτωσα τον προϋπολογισμό με 200εκ για ένα άχρηστο Μέγαρο για να κάνω εγώ με την σύζυγο μου την φιγούρα μου.

Εγώ το δεκανίκι της διαπλοκής προτιμώ να δηλητηριάζω το λαό με Πακιστανικά Γενόσημα παρά να δίνω δουλειά σε Έλληνες που θέλουν να πληρώνονται για να δουλεύουν

Εγώ το δεκανίκι της διαπλοκής προτιμώ να πίνω γάλα Γερμανικό να νιώσω Ευρωπαίος παρά το βλάχικο μπανάλ από κτηνοτρόφο συγχωριανό μου και γι αυτό το απαγόρευσα

Εγώ το δεκανίκι της διαπλοκής όταν χάρισα την ΑτΕ είπα ότι το έκανα για να σώσω τις θέσεις εργασίας κι όχι για να σβήσω τα θαλασσοδάνεια του κόμματος μου

Εγώ το δεκανίκι της διαπλοκής ποτίζω με αρσενικό βρέφη και παιδάκια γιατί η ανάπτυξη είναι ο Ελληνικός χρυσός

Εγώ το δεκανίκι της διαπλοκής δεν θέλω να πληρώνουν φόρους τα κανάλια όπως οι πολίτες γιατί αυτοί μου δίνουν τηλεοπτικό χρόνο όταν χρειάζομαι στις εκλογές κι όχι μόνον

Εγώ το δεκανίκι της διαπλοκής δεν θέλω να πληρώσει για τις μίζες της η Siemens γιατί μπορεί αύριο να χρειαστώ κι εγώ

Εγώ το δεκανίκι της διαπλοκής δεν βλέπω τον λόγο να ασχοληθώ με την λίστα λανγκάρντ όταν είναι συγγενείς μου μέσα σε αυτήν. Εσείς στην θέση μου τι θα κάνατε;

Εγώ το δεκανίκι της διαπλοκής δεν θέλω να πληρώσει φόρους η Hochtief της φίλης μου της Μέρκελ, όταν μπορώ να τα πάρω από μια αδιάφορη για μένα γιαγιά στο Πέραμα

Εγώ το δεκανίκι της διαπλοκής ψωνίζω πάντα από MALL και με συμφέρει να απελευθερωθούν πόροι βάζοντας λουκέτο στους μικρομεσαίους.

Εγώ το δεκανίκι της διαπλοκής έκλεισα τα Ελληνικά περίπτερα για σας κάνω ευρωπαίους που έχουν μόνο πολυεθνικές υπεραγορές.

Εγώ το δεκανίκι της διαπλοκής χάρισα τα λιμάνια στους Τούρκους και τα Αεροδρόμια στους Γερμανούς, γιατί η Παγκοσμιοποίηση δεν ξεχωρίζει τους λαούς, τους σφάζει το ίδιο.

Εγώ το δεκανίκι της διαπλοκής θα ιδιωτικοποιούσα το νερό σας γιατί η βροχή πέφτει σε όλους το ίδιο, αλλά τα δολάρια μόνο στην τσέπη μου.

Εγώ το δεκανίκι της διαπλοκής έκλεισα και τα τελευταία Ελληνικά εργοστάσια γιατί μόνο από τους Εργολάβους είδα προκοπή κι όχι από το ελεύθερο ανταγωνισμό κι εμπόριο.

Εγώ το δεκανίκι της διαπλοκής δεν θέλω Ελληνική Βιομηχανία Ζάχαρης κάνω δίαιτα.

Εγώ το δεκανίκι της διαπλοκής δεν θέλω λογιστικό έλεγχο του χρέους γιατί έκανα καριέρα και αποταμιεύσεις με κόπο προκαλώντας αυτό το χρέος.

Εγώ το δεκανίκι της διαπλοκής δεν θέλω να τρομάζω τις Αγορές όπως το σκυλί που δεν δαγκώνει το χέρι που το ταΐζει.

Εγώ το δεκανίκι της διαπλοκής ανακεφαλαιοποίησα τις Τράπεζες κι όχι τους Πολίτες γιατί οι πολίτες δεν στέλνουν τα λεφτά τους στις offshore μου

Εγώ το δεκανίκι της διαπλοκής κατηγορώ όσους διεκδικούν εργασιακά δικαιώματα για τους διεφθαρμένους συνδικαλιστές τους, που εγώ εξέθρεψα ώστε να γίνουν οι συνδικαλιστές τους, όσοι ήταν πιο διεφθαρμένοι

Εγώ το δεκανίκι της διαπλοκής δεν φοβάμαι την Παγκοσμιοποίηση, αλλά τους ανθρώπους που ζητούν την ζωή που τους έκλεψα.

Εγώ το δεκανίκι της διαπλοκής έριξα την ευθύνη στους πολίτες που πήραν δεύτερο παντελόνι, για να πάρω εγώ δεύτερη θυρίδα στην Ελβετία, αυτοί με ψήφισαν άλλωστε.

Εγώ το δεκανίκι της διαπλοκής, χωρίς την διαπλοκή δεν θα ήμουν ούτε δεκανίκι.

*ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

netakias

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου