Το αεροδρόµιο Καστελίου θα παραχωρηθεί σε ιδιώτη για 35 χρόνια, στα πρότυπα της σύµβασης του «Ελευθέριος Βενιζέλος». Προβλέπεται η δηµιουργία µιας ανεξάρτητης εταιρείας στην οποία το Ελληνικό ∆ηµόσιο θα κατέχει έως το 55%.
Το αρχικό κόστος του έργου αναμένεται να ανέλθει στα 800 εκατ. ευρώ, ωστόσο υπάρχουν εκτιµήσεις ότι µαζί µε τις απαλλοτριώσεις, το κόστος εξυπηρέτησης των δανείων και τις συνοδευτικές υποδοµές που απαιτούν ξεχωριστούς διαγωνισµούς (π.χ. σύστηµα καυσίµων) µπορεί να προσεγγίσει ακόµη.....
..... και το 1,5 δισ. ευρώ. Το αρχικό κόστος του έργου αναμένεται να ανέλθει στα 800 εκατ. ευρώ, ωστόσο υπάρχουν εκτιµήσεις ότι µαζί µε τις απαλλοτριώσεις, το κόστος εξυπηρέτησης των δανείων και τις συνοδευτικές υποδοµές που απαιτούν ξεχωριστούς διαγωνισµούς (π.χ. σύστηµα καυσίµων) µπορεί να προσεγγίσει ακόµη.....
Ο ανάδοχος θα πρέπει να κατασκευάσει το εμπορικό πάρκο και τους συνδετήριους δρόμους που θα συνδέσουν τον νέο αερολιμένα με τους οδικούς άξονες βορρά και νότου της Κρήτης.
Τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια στα χέρια της κρατικής γερμανικής Fraport
Η Fraport AG υπέγραψε σήμερα με το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου Α.Ε (ΤΑΙΠΕΔ) τις συμβάσεις παραχώρησης για τη λειτουργία, τη διαχείριση, την ανάπτυξη και τη συντήρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων της Ελλάδας για 40 χρόνια....
Η ανάληψη της λειτουργίας των αεροδρομίων επίκειται για το φθινόπωρο του 2016, με την ταυτόχρονη προκαταβολή του τιμήματος παραχώρησης ύψους 1.234.000.000€ από την εταιρεια.
Το ΤΑΙΠΕΔ επέλεξε ως προτιμητέο επενδυτή την Fraport τον Νοέμβριο του 2014, στο πλαίσιο της διεθνούς διαγωνιστικής διαδικασίας παραχώρησης των περιφερειακών αεροδρομίων που ξεκίνησε το 2013.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου