Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2015

Ψιτ....... συνεχίζεις ;;;;

Μου επιβάλεις αντισυνταγματικούς νόμους .

Μου επιβάλεις στέρηση ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης .

Μου επιβάλεις στέρηση στο δικαίωμα της μόρφωσης .

Μου επιβάλεις καθημερινά φόρους που.....
.. γνωρίζεις ότι δεν μπορώ να πληρώσω.

Μου επιβάλεις ανεργία που δεν μπορώ να αντιμετωπίσω κλείνοντας θέσεις εργασίας .

Μου επιβάλεις περικοπές σε μισθούς συντάξεις που δεν μου επιτρέπουν να ζήσω .
Μου επιβάλεις ..την απώλεια της κατοικίας μου.

Μου επιβάλεις ψυχολογική πίεση με το να μην μπορώ να κοιτάξω τα παιδιά μου στα μάτια ...

Μου επιβάλεις …….
Μου επιβάλεις …….
Μου επιβάλεις …….

ΟΤΑΝ ΞΕΧΥΘΩ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ...ΤΟΤΕ ΘΑ ΣΟΥ ΕΠΙΒΑΛΩ ΕΓΩ ΤΑ ΟΣΑ ΜΕ ΔΟΛΟ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΟΣΑ ΜΕ ΔΟΛΟ ΠΑΡΕΛΕΙΨΕΣ ΝΑ ΠΡΑΞΕΙΣ... 

ΩΣ ΕΔΩ !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου