Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013

ΙΔΟΥ Ο ΥΠΕΡ-ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ...!!!

undefined
Γράφει ο Δημήτρης Αντωνίου,

Αυτός είναι ο Υπερ-Πρωθυπουργός, όργανο των Κατακτητών του Εθνους.

Αυτός υπέγαψε το 1ο Μνημόνιο για την Ελλάδα, αυτός ανεβοκατεβάζει κυβερνήσεις για το συμφέρον των εχθρών της. 


Αυτός αφήνει ένα χρόνο την τράπεζα-εγκληματία Eurobank να ληστεύει τον ελληνικό λαό.

Κατέθεσα αίτηση στο ΤΧΣ να μου πεί εάν αγόρασε ή όχι την Eurobank. 


Το ΤΧΣ μου απάντησε ότι "δεν ξέρει!!!" και μου συνέστησε να απευθυνθώ στην ΤτΕ (δημοσίευσα την αλληλογραφία μου αυτή). 

Και η ΤτΕ δεν μου απαντά για πρώτη φορά!...στο θέμα αυτό....

Ιδού η αλληλογραφία μου με την ΤτΕ του προδότη Προβόπουλου και των συνεργατών του Ζάκκα και Φλεσιοπούλου...Ο καιρός ήγγιγε γαρ.

Εντός των ημερών καταθέτω μήνυση εναντίον των για το θέμα αυτό.

Κα Δ/ντρια

Παρακαλώ να μου απαντήσετε στην παρακάτω αίτησή μου μέσα στα χρονικά όρια του νόμου, τα οποία λήγουν σήμερα 02-10-2013.

Ευχαριστώ

Δημ. Αντωνίου

From: dimitris

To: dep.bankingsupervision@bankofgreece.gr
Sent: Thursday, September 12, 2013 9:04 AM

AΙΤΗΣΗ

Του Δημ. Αντωνίου, ιατρού, κατ. Δημ.Βώκου 6, Χαλκίδα ΤΚ 34100
ΑΔΤ: ΑΙ 986650/03-05-2012, ΤΑ Χαλκίδος
Τηλ.22210-62743 και epivetta@otenet.gr

ΠΡΟΣ

Δ/νση Εποπτείας Πιστωτικού Συστήματος της Τράπεζας της Ελλάδος
Τμήμα Εποπτείας Πιστωτικών Ιδρυμάτων,
Ελ.Βενιζέλου 21, Αθήνα ΤΚ 102 50.

Κα Κ. Φλεσιοπούλου, Υπ/ντρια

Θέμα: Πληροφορίες για την έγκριση της εξαγοράς από το ΤΧΣ μεριδίου της Eurobank 95% (περίπου) (λόγω εννόμου συμφέροντός μου απορρέοντος από τα έγγραφα που σας έχω καταθέσει δίς στο άμεσο παρελθόν σε σχετικές μου αιτήσεις- βλ. και το σχετικό παρακάτω και τα παρακάτω e-mails προς εσάς)

Σχετ.: Αρ.Πρωτ. 2  084/4-9-2013 έγγραφός σας προς εμένα


Παρακαλώ να μου γνωστοποιήσετε τον αριθμό πράξης της Τράπεζας της Ελλάδος (ΤτΕ), με την οποία εγκρίθηκε απ`την τελευταία η συμμετοχή του ΤΣΧ στην Eurobank με ποσοστό 95% (περίπου), σύμφωνα με τα αρ. 24 παρ.5 ν.3601/2007, αρ. 5 ν.3601/2007, ΠΔ/ΤΕ 2526/2003 όπως τροποποιήθηκε με την Πράξη Εκτελεστικής Επιτροπής της ΤτΕ 22/2013 (τμήμα Β) (σχετ. αρ. 7 παρ.2 ν.3601/2007).

Θυμίζω ότι η γνωστοποίηση στην ΤτΕ από την Eurobank για την Σύμβαση προεγραφής της με το ΤΧΣ και τον ESM έγινε την 28-05-2012 και δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 7697/26-7-2012.

Η απάντησή σας θα χρησιμοποιηθεί δικαστικά.

Παρακαλώ στείλτε μου τον αριθμό πρωτοκόλλου σας της παρούσας.
Χαλκίδα 13-09-2013 Ο αιτών, Δημ. Αντωνίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου