Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

Το Ευρωπαϊκό Ευρώ έχει τελειώσει ... επαναφορά στα εθνικά νομίσματα !!!

Η σημερινη συναντηση με φιλο πολιτικο που εδραζει τις περισσοτερες ωρες μεσα 
στο Μαξιμου μου ελυσε πολλες αποριες αλλα και μου επιβεβαιωσε αυτα που αντιλαμβανομαστε ολοι μας.

Και βεβαιως θα τα μοιραστω μαζι σας απο την αγαπημενη ιστοπανιδα της triklopodias της ανερχομενης ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ανεξαρτητης ελευθερης ιστοσελιδας που θα φτιαξουμε ολοι μαζιμε τα σχολια μας την ΕΛΛΗΝΙΚΗ δεξαμενη σκεψης εφ ολων .

Πρωτον και καλλιτερο ειναι η απαντηση που πηρα στην ερωτηση μου κατα ποσον σκεφτονται οτι ηρθε η ωρα να τα μαζευουν και ιδιαιτερα μετα τις εκλογες του Μαιου οταν γυρισε ο συνομιλητης μου και μου εδειξε τον κοσμο που ηταν απλωμενος στις καρεκλες των καφετεριων που ηταν....

... μπροστα μας λεγοντας μου οτι η ανεργεια ειναι 35% και το 30% προκειται για κατοικους της Αττικης που ομως δεν ειναι συγκεντρωμενοι σε διαδηλωσεις και συγκεντρωσεις αλλα στην απλαααα του φρεντο και του φραπε οποτε δεν βλεπει τον λογο να πρεπει να φυγει ο Αντωνης αφου αρκει ενας γερος ανασχηματισμος με εισοδο και ανεξαρτητων βοΟλευτων μεσα στην κυβερνηση !!!!!

Στην απορια μου περι της πληθωρας των φυλακισεων για χρεη προς την Εφορια εμαθα για τον σχεδιασμο ενος πιο ευελικτου τροπου οπως τουσυμψηφισμου με αντικρυσμα τα περιουσιακα στοιχεια του καθε Πολιτη (σπιτια, αυτοκινητα, εργα τεχνης,....)

Το δε σπουδαιοτερο ολων ομως της συνομιλιας μας ηταν η βεβαιοτητα των μελων της Σαμαροβενιτζελικης παρεας οτι το Ευρωπαικο Ευρω εχει τελειωσεικαι οτι αρχης γενομενης απο την ΕΛΛΑΣ θα ξεκινησει η τελικη φαση του ωστε να ακολουθησουν και οι λοιπες χωρες και ετσι να ξαναεπανελθουμε στα εθνικα νομισματα !!!!

Οταν δε αναρωτηθηκα γιατι τοτε ολες αυτες οι θυσιες που ζητουν απο εμας πηρα σαν απαντηση ενα γεματο χαμογελο και εναν αναπτηρα να βγαζει αεριο δηθεν για να αναψει τον καπνο της πιπας που κρεμοταν απο τα χειλη του....

Αποτελεσμα ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ!!!!..... ΜΑΖΙ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ !!!!....
ΜΑΖΙ ΚΥΒΕΡΝΑΜΕ!!!!...... ΜΑΖΙ ΥΠΟΦΕΡΟΥΜΕ!!!!....

και τελικα ΜΑΖΙ ΤΑ ΚΑΝΑΜΕ ΣΚΤ!!!!....
γιαυτο ΚΑΛΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ μονον εμας γιατι ΑΥΤΟΙ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΟΥΣ ..... 

μπλακ-αης


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου