Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

Εύκολο το 'χεις να γυρίσω πίσω στο χωριό μετά από 16 χρόνια στην Αθήνα;

Πώς να γυρίσω; 

Εύκολο το 'χεις να γυρίσω πίσω στο χωριό μετά από 16 χρόνια στην Αθήνα; 


Παραπάνω από τα μισά χρόνια της ζωής μου τα 'χω ζήσει στην Αθήνα. Εδώ μεγάλωσα από 16 χρονών, εδώ οι φίλοι μου και τα κατατόπια μου.


 Στο χωριό πηγαίνω κάθε Πάσχα και λίγες μέρες το καλοκαίρι για να δω τους δικούς μου. 

Πώς να πάω τώρα να ζήσω εκεί και με τι προσόντα;

Απογοητευμένος από την αγορά εργασίας και έχοντας σχεδόν τελειώσει τις οικονομίες μου μετά από....

... ένα χρόνο ανεργίας, σκέφτομαι πως αν συνεχιστεί αυτό η μοναδική λύση είναι να επιστρέψω στο χωριό μου και στους δικούς μου.

Μετά σκέφτομαι την απόγνωση που θα ζήσω εκεί, σ' ένα χωριό με 200 κατοίκους, οι περισσότεροι σε μεγάλη ηλικία, και φρενάρω. 


Και τους γονείς μου σκέφτομαι που τόσα χρόνια με στήριξαν να σπουδάσω αυτό που ήθελα και κάπως πίστευαν πως έχω τακτοποιηθεί και τώρα θα τους γυρίσω πίσω και άντε πάλι από την αρχή!

Και τους συγγενείς και συγχωριανούς σκέφτομαι που θα απορούν, κι εμένα σκέφτομαι πώς θα ξανασυνηθίσω εκειπέρα. 


Γιατί δεν θα είναι από επιλογή, θα είναι από ανάγκη.

Θα πουλήσω λοιπόν το αυτοκίνητο και θα δώσω ένα περιθώριο τριών μηνών στον εαυτό μου, μήπως και καταφέρω αυτό που δεν κατάφερα ένα χρόνο τώρα. 


Να βρω μια δουλειά.

Κι αν τελικά δεν μπορέσω, θα γυρίσω σε τρεις μήνες πίσω με το λεωφορείο.

Μάνος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου