Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2014

Δεν χωράει άλλο τελεία....και παύλα !!!

Τον τρελό τον ονειρεύομαι .
Τον πνιγμένο φοβάμαι .

Γιατί μιλιούνια μαζεύονται και θα μαζευτούν ακόμη περισσότεροι στην κοινωνία μας πνιγμένοι.
Έτσι κι αρχίσουμε να πιανόμαστε απ' τα μαλλιά οι πνιγμένοι κανένας ! ούτε τρελός νάναι δεν μας σώζει.....
Κρανίου τόπος θα μείνει η Ελλάς..
Νομίζω ότι ή ώρα του πολίτη δεν παίρνει αναβολή.
Κάθε τι που βλέπει, διαπιστώνει, πληροφορείται, να .....
....το μαρτυρά, να το καταγγέλλει στο διαδίκτυο και με κάθε άλλο τρόπο .
Να αναγκάσουμε τα ΜΜΕ ,με μποϋκοτάζ στην τηλεθέαση αν δεν τα βγάζουν όλα στην φόρα και δεν εγκαλούν τους εμπλεκόμενους και τον αρμόδιο Υπουργό προ των ευθυνών του.
Να καταλάβουν όλοι ότι :
Οι κλέφτες, οι ψεύτες, οι απάτριδες ,οι καταχραστές , τα λαμόγια περίσσεψαν σε αυτόν τον τόπο .
Δεν χωράει άλλους τελεία και παύλα πριν όλοι τρελοί βγούμε στους δρόμους ,όταν πλέον δεν μας μείνει τίποτ' άλλο να χάσουμε από την τρέλα μας .
Αυτοί όμως , όσοι δεν βάζουν μυαλό , έχουν να χάσουν ίσως....
Τα κεφάλια τους !
Αυτή η γιγαντιαία αναισθησία είναι η σταγόνα στο ποτήρι της υπομονής.
Το σπίρτο που θα ανάψει φωτιά και το σύμπαν θα καεί.
Εσύ, με τα δικά μου λεφτά, πλούσιος και αραχτός.
Εγώ δεν έχω να χάσω τίποτα.
Απένταρος, άφαγος, σχεδόν νεκρός.
Θα σε πάρω μαζί μου γιατί είμαι τρελός!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου