Οι κινήσεις που αφορούν στην πώληση της Ελλάδος συνεχίζονται με εντατικούς ρυθμούς από την συγκυβέρνηση της προδοσίας. ΣτοΦΕΚ (τεύχος Α΄, αριθμός φύλλου 138) της Τρίτης 3/11/2015 δημοσιεύθηκε η πράξη του υπουργικού συμβουλίου που εξουσιοδοτεί τους αρμόδιους υπουργούς να υπογράψουν την σύμβαση παραχώρησης των 14 περιφερειακών -κατά την κυβέρνηση- αεροδρομίων στην κοινοπραξία Fraport – Slentel.
Στην απόφαση του υπουργικού συμβουλίου αναφέρεται πως........ είναι «ανάγκη άμεσης έγκρισης των σχεδίων σύμβασης παραχώρησης για την αναβάθμιση, συντήρηση, διαχείριση και λειτουργία περιφερειακών αεροδρομίων Κρήτης, Ηπειρωτικής Ελλάδας και Ιονίου (Ομάδα Α) και Αιγαίου (Ομάδα Β) [...] το γεγονός ότι όρος για τη θέση των συμβάσεων παραχώρησης σε ισχύ αποτελεί η με νόμο κύρωσή τους από τη Βουλή των Ελλήνων».
Τα 14 αεροδρόμια που αναφέρεται η κυβερνητική απόφαση είναι του Ακτίου, της Ζακύνθου, τηςΘεσσαλονίκης, της Καβάλας, της Κέρκυρας, της Κεφαλλονιάς, της Κω, της Μυκόνου, τηςΜυτιλήνης, της Ρόδου, της Σάμου, της Σαντορίνης της Σκιάθου και των Χανίων.
Η αναφορά σε αυτά είναι αλφαβητική γιατί είναι εξίσου σημαντικά για την χώρα. Δεν πρέπει υιοθετηθεί η απαξιωτική στάση να αποκαλούνται με τον όρο "περιφερειακά" που χρησιμοποιεί η συγκυβέρνηση της συμφοράς, που με την σειρά της συνεχίζει την πολιτική και την απόφαση που είχε λάβει η προηγούμενη, επίσης ανθελληνικής πολιτικής, συγκυβέρνηση της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ.
Η κυβερνητική απόφαση εξουσιοδοτεί εν λευκώ τους υπουργούς της Εθνικής Άμυνας, των Οικονομικών και των Υποδομών «για τη συνυπογραφή για λογαριασμό του Ελληνικού Δημοσίου των συμβάσεων παραχώρησης καθώς και τυχόν άλλων συμβάσεων τροποποιητικών, παρακολουθηματικών ή εκτελεστικών», θέτοντας εκτός της διαδικασίας το Ελληνικό κοινοβούλιο!
Η Ελλάδα παραχωρεί τα δικαιώματα χρήσης και την διαχείριση των σημαντικών αερολιμένων της στους Γερμανούς της Fraport και στην άγνωστη Κυπριακή Slentel που κάποια δημοσιεύματα ισχυρίζονται πως την στηρίζει γνωστός Έλληνας επιχειρηματίας.
Εκτός από την εμπορική διαχείριση οι Γερμανοί έχουν πλέον πρόσβαση σε 14 κομβικά σημεία της Ελλάδος που μπορούν κάλλιστα να χρησιμοποιηθούν για στρατιωτικούς σκοπούς. Με την απόφαση αυτή έχουν τον έλεγχο τηςΔωδεκανήσου (Κως, Ρόδος), της Μακεδονίας (Θεσσαλονίκη, Καβάλα), του Αιγαίου (Μυτιλήνη, Σάμος), των Επτανήσων (Ζάκυνθος, Κέρκυρα, Κεφαλλονιά), της Κρήτης (Χανίων), τηςΗπειρωτικής Ελλάδος (Άκτιο), των Κυκλάδων (Μύκονος, Σαντορίνη) και των Σποράδων(Σκιάθου).
Μετά από αυτή την απόφαση η Ελλάδα έχει τον έλεγχο μόλις των τεσσάρων (4) (Αλεξανδρούπολης, Ηρακλείου, Καλαμάτας και Λήμνου) από τα συνολικά δεκαπέντε (15) διεθνή αεροδρόμια της χώρας, αφού και ο αερολιμένας των Αθηνών ελέγχεται από τους Γερμανούς. Το ζήτημα, λοιπόν, δεν είναι απλώς οικονομικό αλλά καθαρά εθνικό (ακόμα ένα) αφού είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την εδαφική ανεξαρτησία της χώρας και επηρεάζει άμεσα την εθνική κυριαρχία της Ελλάδος.
Η παράδοση της Ελλάδος στους απογόνους των Φραγκοπαπικών συνεχίζεται με γοργούς ρυθμούς και οι Έλληνες ακόμα περιμένουν βοήθεια από την Δύση, σημάδι που θυμίζει έντονα την Άλωση της Βασιλίδος των Πόλεων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου