Τρίτη 12 Μαρτίου 2013

Δημόσια οφειλόμενη απάντηση σε μια προσωπική επιστολή .


(Επειδή τυχαίνει να γνωρίζομαι προσωπικά με την Πόπη και ξέρω τι άνθρωπος είναι συμφωνώ απόλυτα με την απάντηση της στον εν λόγω καραβανά και νομίζω πως και λίγα του είπε)

 "Προς την κυρία Πόπη Σουφλή

Ειλικρινά αγαπητή μου κυρία δεν καταλαβαίνω την χολή που εξαπολύεται κατά των Ενόπλων Δυνάμεων. 

Ναι δεν φωνάξαμε δυνατά, Ναι δεν προπηλακίσαμε κανέναν, 
Ναι δεν λεηλατήσαμε περιουσίες αθώων ανθρώπων, 

Ναι  είμαστε παράφωνοι και δεν τραγουδάμε σωστά, αλλά ακόμη έχουμε αξιοπρέπεια, σεβόμαστε το ψωμί που τρώμε και δεν πρόκειται να παρεκτραπούμε ποτέ για να δώσουμε αφορμή στα κοράκια των εφημερίδων και τον καναλιών να μας πιάσουν στο στόμα τους. 

Εσείς γιατί το κάνετε με τέτοιο τρόπο δεν ξέρω και λυπάμαι για εσάς. Σας εύχομαι καλό κουράγιο, ελπίζω μόνο για αυτό σας το άρθρο να πήρατε παραπάνω από 30 αργύρια. Καλό σας βράδυ κυρία μου. 

Μ. Ν"
                            Και η δημόσια απάντησή μου


Κύριε Μ. Ν., θα μπορούσα να αγνοήσω την προσβλητική σας επιστολή, ως προς το σημείο που αναφέρεστε στα … 30 αργύρια.


Προφανώς έτσι έχετε συνηθίσει στον στρατό (ενδεχομένως που υπηρετείτε)… σε ανθρώπους που ξεπουλιούνται.

Θα μπορούσα να σας διαβεβαιώσω, πως υπάρχουν και ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΕΣ που δεν πουλιούνται ούτε για 30, ούτε για 100 ούτε για εκατομμύρια μηδενικά…

Δυστυχώς, είμαι από εκείνους τους ανθρώπους, που δεν ξεπουλώ την ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ μου, για ΚΑΝΕΝΑΝ και σε ΚΑΜΙΑ ΤΙΜΗ!

Ίσως, γιατί διδάχθηκα από τον πατέρα μου, ότι Η ΤΙΜΗ, ΤΙΜΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ... ΚΑΙ ΧΑΡΑΣ ΤΟΝ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΧΕΙ!
Ακούστε, κύριε

Η άποψή μου για τους στρατιωτικούς, παλαιότερα, και μέχρι πριν από τρια χρόνια, ήταν πως αποτελούν έναν θεσμό, έναν θεματοφύλακα της Πατρίδας μου.
Στα τρια τελευταία χρόνια, δυστυχώς ....
η άποψη αυτή ανατράπηκε.

Αν και πολλάκις έχω γράψει, πως στις απόψεις και τις θέσεις μου, ΔΕΝ ΓΕΝΙΚΕΥΩ, καθότι θεωρώ φασισμό την γενίκευση, διαπιστώνω πως αυτό που απασχολεί κυρίως την πλειοψηφία των στρατιωτικών, είναι η μείωση του μισθού τους.... και για ξεκάρφωμα, γράφουν και εκφράζονται και για την... έρμη την Πατρίδα.

Στην πλειοψηφία τους οι περισσότεροι, βολεμένοι καραβανάδες με νοοτροπία δημοσίου υπαλλήλου, ενώ θα περίμενε κανείς, να αποτελούν τις Θερμοπύλες και τους  Μαραθώνες για το ολοκαύτωμα που ζει η Πατρίδα μας και ο Ελληνικός λαός.
Λίγοι τολμούν να ορθώσουν τη φωνή τους και να μιλήσουν ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ για την Πατρίδα.... για την τραγωδία της, για την εκχώρηση της Εθνικής της Κυριαρχίας στους διεθνείς τοκογλύφους.

Η πλειοψηφία, σιωπά.

Δεν μ' ενδιαφέρει πόσο και αν "βράζετε" στα μέσα σας.
Ως ΕΛΛΗΝΙΔΑ, ΑΠΑΙΤΩ από τους θεματοφύλακες της Πατρίδας μου, να έχουν ήδη κινηθεί κατά της εγχώριας χούντας.
Φοβάστε πως θα επαναληφθεί το 1967;
Μα τότε, μιλούσαμε για χούντα.

ΤΩΡΑ ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΣΑΣ ΕΠΙΤΑΣΣΕΙ ΝΑ ΕΞΕΓΕΡΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ  ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ!
Κι όμως σιωπάτε....
Πάνω απ' όλα, ο ... μισθός και η σύνταξη που κόπηκε.
Αυτό σας τσούζει....

Δεκαετίες τώρα, γίνατε κι εσείς κομματικά μέλη της εκάστοτε κυβέρνησης... 
Κυβερνήσεις που διόριζαν τα σιωνιστικά συμφέροντα...
Πολύ μεγάλο ενδιαφέρον θα είχε μια έρευνα, κατά πόσον και ο Ελληνικός  Στρατός έχει αφήσει να διεισδύσει μέσα του το καρκίνωμα του Σιωνισμού και της Μασσονίας...

Χρόνια τώρα, κανείς (σχεδόν) δεν τολμά να μιλήσει για τις μίζες, για τις κομπίνες και για τα κλεμμένα πετρέλαια.

Δεκαετίες τώρα, κανείς από τον Ελλληνικό Στρατό, δεν τολμά να μιλήσει για τις κομπίνες των πολιτικών και για τους σκανδαλώδεις εξοπλισμούς.

Θα μπορούσα να σας παραθέσω  δεκάδες παραδείγματα, που σιωπήσατε με μια εκκωφαντική ΕΝΟΧΗ ΣΙΩΠΗ.
Δεν αξίζει τον κόπο.

Όσο για τα τριάκοντα αργύρια.... Θα σας πρότεινα να έρθετε να δειτε πως ζω, που ζω και τι περιέχει ο τραπεζικός μου λογαριασμός.
Βλέπετε, δεν έχω τίποτα να κρύψω, κι ακριβώς γι αυτό, μπορώ να ΤΟΛΜΩ να μιλήσω δημόσια.

Είμαι περήφανη γι αυτό που είμαι:
ΕΛΛΗΝΙΔΑ, ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΗ, ΑΚΟΜΜΑΤΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗΣ!
Εσείς, μπορείτε να το πείτε αυτό για λογαριασμό σας, κοιτάζοντας τον εαυτό σας στον καθρέπτη; 

Κλείνοντας, σας αφιερώνω τα λόγια του Ρήγα Φερραίου:


ΠΗΓΗ :eleftheriskepsii.blogspot.gr

















1 σχόλιο:

  1. ΚΑΠΟΙΟΙ ΞΕΧΝΑΝΕ ΟΤΙ ΟΙ Ε.Δ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ , ΚΑΙ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΟ ΧΑΛΙ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑς ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΤΩΝ Ε.Δ ..... ΤΩΡΑ ΟΣΑ ΑΦΟΡΑ ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ Ε.Δ ΣΗΜΕΡΑ , ΤΙΠΟΤΑ .... ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΦΡΟΝΤΙΣΑΝ ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ ΤΗΣ Ε.Δ , ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕ 120 ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΚΑΙ 2000 ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΥς ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΑΣΤΕΙΟ , ΒΕΒΑΙΑ ΘΕΛΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ Ε.Δ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙ , ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΕΚΑΝΑΝ ΟΤΙ ΕΒΛΕΠΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ , ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΒΑΖΕΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΣΑΣ , ΠΟΥ ΦΕΡΑΤΕ ΕΔΩ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ , ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΓΩ Η ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΞΑΝΑ ΟΙ ΜΠΑΜΠΟΥΛΕΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ .... ΕΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ
    ΞΕΣΗΚΩΘΕΙΤΕ ΕΣΕΙΣ , ΕΜΕΙΣ ΦΥΛΑΜΕ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΑΤΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΑΦΗΣΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή