Παρασκευή 24 Μαΐου 2013

ΣΚΑΝΔΑΛΩΔΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΣΗΜΙΤΗ! “Θα φωνάξουμε το ΚΥΣΕΑ, αλλά όχι τώρα”!

ΠΟΙΟΙ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΟΝ ΣΗΜΙΤΗ;

Την πρόθεσή του να αποχωρήσει από το δικαστήριο μετά την απόρριψη του αιτήματός του για κλήτευση μελών του ΚΥΣΕΑ, ανακοίνωσε σήμερα ο πρώην υπουργός Άκης Τσοχατζόπουλος που κατηγορείται για "ξέπλυμα μαύρου χρήματος" στη δίκη που βρίσκεται σε εξέλιξη στο τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων.

Λαμβάνοντας το λόγο αμέσως μετά την ημίωρη διακοπή της δίκης η οποία...

και έγινε προκειμένου να αποφασίσει από κοινού με τους δικηγόρους του για το ποια θα είναι η υπερασπιστική του γραμμή μετά την απόρριψη του αιτήματός του ο Άκης, σε μια χειμαρρώδη τοποθέτηση, ανέφερε:

"Αυτό που απασχολεί όλους, την Eλληνική κοινωνία και τα μέσα ενημέρωσης, είναι τι έγινε σε αυτή την υπόθεση και γι αυτό δεν μπορείτε να αγνοήσετε ως δικαστήριο το αίτημά μας για κλήτευση των μελών του ΚΥΣΕΑ

- Οφείλετε να καλέσετε τα μέλη του ΚΥΣΕΑ. Μη μας κοροϊδεύετε, μη κουκουλώσετε την υπόθεση δεν έχετε το δικαίωμα

- Εζησα στη Βουλή τη μεθοδευμένη συμπαιγνία τον δύο μεγάλων κομμάτων σε βάρος μου προκειμένου να κουκουλώσουν το θέμα

- Αισθάνομαι ότι υπάρχουν δυνάμεις που επηρεάζουν τελικά την όλη εξέλιξη της ακροαματικής διαδικασίας από την οποία περιμένουν πολλά

Ζούμε 12 μήνες τώρα με ένα κατηγορητήριο πλαστό και κατασκευασμένο που κάποιοι το επεξεργάστηκαν και στη συνέχεια οι εισαγγελείς πρωτοδικών το μετάλλαξαν σε κατηγορητήριο εναντίον μου και σε κατηγορητήριο εναντίον και άλλων προσώπων

- Σας ρωτώ πως μπορούμε να συνεχίσουμε χωρίς να μπούμε στην ουσία της υπόθεσης έχουμε υποστεί απίθανες ζημιές εγώ και οι υπόλοιποι κατηγορούμενοι, και κάποιοι -η κόρη μου και η σύζυγός μου δεν έχει σημαία -έχουν υποστεί βλάβες και στην υγεία τους

- Δεν έχω δωροδοκηθεί ποτέ, δεν πήρα κανένα αντάλλαγμα, ούτε καν να σκεφτεί κανείς δεν έχει το δικαίωμα, να σκεφτεί τη δωροδοκία ή τη δική μου είτε μελών του ΚΥΣΕΑ. Καλέσετε τα μέλη του εδώ, υπουργοί και στρατιωτικοί πήραν τις αποφάσεις μέσα από διαφανείς διαδικασίες. Έχετε σκεφτεί να ζητήσετε τα πρακτικά των συνεδριάσεων του ΚΥΣΕΑ

- Δεν μπορούμε να προχωρήσουμε αν δεν μιλήσουμε με τα μέλη του ΚΥΣΕΑ διότι μόνο τότε θα φανεί η αλήθεια. Για παράδειγμα δεν πρέπει να εξεταστούν για να αποδειχτεί εάν εγώ πράγματι τους επηρεάσαμε προς κάποια κατεύθυνση δωροδοκίας

- είναι αναπόφευκτο να τους καλέσετε γνωρίζω ότι δεν έχετε επηρεαστεί ούτε έχετε ελεγχθεί όπως και εγώ 40 χρόνια έχω κάνει τη δουλειά μου χωρίς να επηρεαστώ από κανένα με εξαίρεση τη σκευωρία με τα πλαστά και τα κατασκευασμένα στοιχεία, που δυστυχώς βγήκαν στη επιφάνεια για να εξολοθρευτεί ένας πολιτικός τους αντίπαλος

- Δυστυχώς το ΠΑΣΟΚ είναι ένα κόμμα που έχει πλέον εκφυλιστεί και είναι προς το τέλος του

- Η παρουσία μου εδώ αν είναι για να έχω μόνο ρόλο θεατή χωρίς εσείς να αφήσετε την ουσία της υπόθεσης και να καλέσετε τα μέλη του ΚΥΣΕΑ δεν έχει νόημα

- Εσείς βέβαια έχετε επιφυλαχθεί για την κλήτευσή τους εμένα όμως θα μου επιτρέψετε στο μεσοδιάστημα να απέχω από τη διαδικασία"

Πρόεδρος: Οι συνήγοροί σας θα παραμείνουν

Τσοχατζόπουλος: Ναι

Πρόεδρος: Δεν σας ενδιαφέρει να παρακολουθήσετε την ουσία της υπόθεσης

Τσοχατζόπουλος: Ποια ουσία, Μα δεν μπαίνετε στην ουσία

Πρόεδρος: Έτσι νομίζετε. Εμείς δεν αποκλείσαμε κάτι. Θα δείτε ότι η διαδικασία θα είναι τέτοια που θα γίνουν όλα στην ώρα τους.

Τσοχατζόπουλος: Δεν μπορούμε να μπουμε στην ουσία αν δεν έρθουν εδώ μέλη του ΚΥΣΕΑ

Και έχει απόλυτο δίκιο...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου