Τετάρτη 24 Ιουλίου 2013

ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΩΝ ΤΥΡΑΝΝΩΝ.

undefined
Παρέλαση τυράννων.

Γερμανοί, Γάλλοι, Αμερικανοί, υπουργοί, πρωθυπουργοί…Ένας ένας καταφθάνουν και με το προσωπείο του «Καλού Σαμαρείτη» δίνουν συγχαρητήρια στον πιστό Σαμαρά και δηλώνουν ότι
«στηρίζουν την Ελλάδα». 


Στην πραγματικότητα στηρίζουν τον ανεκδιήγητο πρωθυπουργό μας στην προσπάθεια που κάνει, με τόσο ζήλο και συνέπεια, για να διαλύσει την ίδια του την πατρίδα. 

Να τούς δώσει στο πιάτο ό,τι ζητήσουν, να κάμψει το φρόνημα των Ελλήνων και κάθε μορφή αντίδρασης, να τους οδηγήσει στην απόγνωση και την αυτοκτονία, να τους εκδιώξει από τη χώρα προκαλώντας ποσοστά ανεργίας που δεν έχουν προηγούμενο, να αφήσει το οικόπεδο ξέφραγο, χωρίς ιδιοκτήτες, χωρίς ονειροπαρμένους πατριώτες που ουρλιάζουν ότι ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ Η ΓΗ ΤΟΥΣ.

Η Ελλάδα πια, δεν είναι κράτος, δεν είναι πατρίδα κανενός, είναι μόνο ένα χρεωμένο μαγαζί, ή καλύτερα το μαγαζί τους, που τα λιμανάκια της, τα νησιά της οι ομορφιές της, τα μνημεία της, ακόμα και η ίδια η ιστορία της θεωρείται «στοκ» προς αγοροπωλησία. Ένα κατάστημα με την ταμπέλα κρεμασμένη στην βιτρίνα: «ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΛΟΓΩ ΔΙΑΛΥΣΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ»

Και πετούνε τα όρνεα πάνω από το κουφάρι της , ορμούν να αρπάξουν, να φάνε από τα σπλάχνα της, να χορτάσουν…

Και συ πατρίδα…ωσάν Προμηθέας-Δεσμώτης υπομένεις βουβά το ταπεινωτικό μαρτύριο. 


Είν’ η τιμωρία σου που ‘δώσες το φως της γνώσης στους λαούς όλου του κόσμου. Που δίδαξες τις τέχνες και τα γράμματα, που γέννησες τις επιστήμες, μα πάνω απ’ όλα που όρθωσες βλάσφημα το ανάστημά σου απέναντι στην Εξουσία τους.

Εκείνοι διοικούν και εκείνοι ορίζουν. Δεν θα σταθείς εσύ τώρα εμπόδιο στα σχέδιά τους. Ότι κι αν γέννησες θα συντριβεί γιατί είναι επικίνδυνο.

Μια γυναίκα πριν λίγες μέρες, ως σύγχρονη Αντιγόνη που υπακούει πρώτα στον Θείο νόμο και όχι στον ανθρώπινο, φώναξε κατάμουτρα στον κατακτητή «ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ»!!!…δεν με νοιάζουνε οι νόμοι σας, δεν με σταματούν οι προσταγές σας, ούτε αν παρανομώ ή αν τιμωρηθώ γι αυτό που κάνω. Εγώ έχω χρέος να προστατέψω την πατρίδα μου.

Να θυμάστε λοιπόν τύραννοι:
Η πατρίδα μου δεν σταμάτησε ποτέ να γεννά Αντιγόνες.

Η πατρίδα μου δεν είναι μόνο η γη που την πατώ, η γη που κληρονόμησα από τους παππούδες μου.

Δεν είναι μόνο η χώρα του ήλιου και της θάλασσας.

Η πατρίδα μου δεν είναι μόνο απέραντες ομορφιές γελαστά πρόσωπα και φιλόξενα σπίτια.

Η πατρίδα μου δεν είναι μόνο ένδοξοι άνδρες, και ατρόμητες γυναίκες.

Δεν είναι η λεία που θα αρπάξετε, ούτε ο ανεξάντλητος πλούτος που κρύβεται μέσα στη γη και κάτω από τον βυθό της.

Η πατρίδα μου τύραννοι είναι Ιδέα, Αξία και Ιδανικό σκεπτόμενων ανθρώπων. Πνεύμα και Δίδαγμα Ελευθερίας, Αναζήτηση Αλήθειας, Οδός που οδηγεί στο Μέτρο στην Αρετή και στην Απλότητα.


Προσκυνούν το χώμα της άνθρωποι από όλο τον πλανήτη, την θαυμάζουν, την αγαπούν , την σέβονται και διδάσκουν την ιστορία και τις αξίες της όλοι λαοί. 

Να ξέρετε το λοιπόν τύραννοι, όλα τούτα, δεν πολεμιούνται, δεν ληστεύονται μήτε με δόλο αρπάζονται. 


Γιατί η πατρίδα μου δεν είναι θνητή. Είναι Έννοια που μεταλαμπαδεύεται. 

Κι αν προς στιγμή αισθάνεστε κυρίαρχοι και νομίζετε ότι την αλώσατε, την σαρώσατε και την κατάπιατε, σύντομα θα διαπιστώσετε ότι η Ελλάδα της ντροπής, της κατάντιας, του διασυρμού και της χλεύης, θα γίνει όμορφη, λαμπρή και δυνατή.

Και αν έχετε ακούσει για τον Προμηθέα, θα ξέρετε, ότι όσο κι αν κατασπάραζαν τα σπλάγχνα του όρνεα, εκείνα ξαναγεννιόταν.

Από εδώ και πέρα.να φοβάστε τύραννοι,


Η πατρίδα μου θα ορθωθεί ξανά μπροστά σας, ομορφότερη από πριν, λαμπρή και ένδοξη, και με το αθάνατο πυρ της, θα κατακάψει το ψέμα σας, τα ανόσια έργα σας, τα ύπουλα σχέδιά σας, τις αόρατες φυλακές σας.

Μάθετε τύραννοι…


Πάνω στο πληγωμένο σώμα της πατρίδας μου, είναι το χέρι του Θεού.




Θωμαή Στεφανοπούλου για την Τρικλοποδιά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου