Γράφει η Έλενα Μπαρτζού
Μια «ομερτά» έχει απλώσει την σκιά της επάνω από τις αποκρατικοποιήσεις.
Ένα γαϊτανάκι που στήθηκε από μια παρέα λίγων, που κατασπαράζουν πατρίδες, ανθρώπινες
αξίες, όνειρα…
Εταιρίες κολοσσοί, αξιολογημένες τσάτρα πάτρα, τοποθετούνται στο ταμπλό με τα «ΠΩΛΕΙΤΑΙ» σε τιμή ονειρεμένη για τους φίλους λύκους της αυλής.
Το «σεμνά και ταπεινά» , άλλοτε μέγα σλόγκαν για την τότε κυβέρνηση, έχει δοθεί ως οδηγία με μια μικρή τροποποίηση:- ΦΑΤΕ ΣΕΜΝΑ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΑ - στα αρπακτικά μικρού βεληνεκούς, κατώτερα στελέχη και άλλους φίλους της αυλής.
Όποιος από αυτούς το αγνοήσει, ή μετρήσει λάθος την δύναμη του, τον τρώει το μαύρο σκοτάδι. Βλ. περίπτωση Σταυρίδη, που ίσως να μην έφαγε από το «κοκαλάκι» αλλά άφησε να εννοηθεί ότι υπάρχει το «κόκαλο».
Έλεγχοι στις εταιρίες του ταμπλό με τα «ΠΩΛΕΙΤΑΙ» δεν γίνεται, μην τυχόν βρεθεί ο ελεγκτικός μηχανισμός σε δυσάρεστες για την αυλή εκπλήξεις.
Έτσι, τα ΕΛΠΕ για παράδειγμα, παρά το «βρώμικο» παρελθόν τους, δεν ελέγχονται πια. Φτάνει ένα φιάσκο. Θυμάστε?
Τότε που το τελωνείο Πειραιά πραγματοποίησε έλεγχο για την περίοδο 19/06/2001 -28/02/2005 και κοινοποιήθηκε στο υπουργείο οικονομικών το 2008?
Ας θυμηθούμε τι είχε βρεθεί.
Από τον έλεγχο λοιπόν αυτόν προέκυψαν διαφορές στη φορολογική αποθήκη των ΕΛΠΕ και βεβαιωμένοι φόροι της τάξης των 35.713.319,65 ευρώ.Αυτό το ποσό προέκυψε από την διασταύρωση στοιχείων από την παραγωγή του διυλιστηρίου με αυτά της φορολογικής αποθήκης του, όπου βρέθηκαν να ΛΕΙΠΟΥΝ 36.609.469 lt. Πετρελαίου ναυτιλίας 7.184.524 lt απλής και 19.550.165lt σούπερ βενζίνης.
Εκεί «ξεχάστηκε» το άρθρο 155 του νόμου 2960 που προβλέπει πως έπρεπε η υπόθεση αυτή να πάρει τον δρόμο της δικαιοσύνης μια και προέκυπταν τόσο ποινικές, όσο και διοικητικές παραβάσεις.
Το 2012 κι ενώ ο ανεξάρτητος τότε βουλευτής κ. Μιχελογιαννάκης καταθέτει ερώτηση στη βουλή, δημοσιεύματα λίγες μέρες μετά αναφέρουν ότι τα ΕΛΠΕ πλήρωσαν τα ποσά που προέκυπταν από τον έλεγχο, ρίχνοντας «στάχτη» στα μάτια του κόσμου ο οποίος ξεχνά το ποινικό κομμάτι του θέματος.
Η τύχη(?) δεν είναι με τα ΕΛΠΕ μια και μετά από εβδομάδες, νέο σκάνδαλο, αυτή τη φορά πολύ πιο επικίνδυνο βγαίνει στο φως.
Η ιδιωτικοποίηση του συστήματος εφοδιασμού των Ενόπλων Δυνάμεων με καύσιμα εμφανίστηκε από την... πίσω πόρτα με αφορμή τις καταγγελίες περί νοθείας καυσίμων στο Στρατό Ξηράς.
Η διαπίστωση αυτή γίνεται από την ίδια την αρμόδια στρατιωτική υπηρεσία σε απόρρητο σημείωμά της προς την πολιτική και στρατιωτική ηγεσία του υπουργείου Άμυνας.
Ο θόρυβος προκλήθηκε μετά τον ποιοτικό έλεγχο που έγινε σε καύσιμα F-54 που χρησιμοποιείται σε στρατιωτικά οχήματα και άλλες υπηρεσίες των Ενόπλων Δυνάμεων, όπου διαπιστώθηκε η μη κανονικότητα του καυσίμου, λόγω υψηλής περιεκτικότητας σε θείο. Συγκεκριμένα βρέθηκε καύσιμο με περιεκτικότητα σε θείο 50-80 mg/Kg, αντί του μεγίστου επιτρεπόμενου ορίου 10 mg/Kg... Το υφιστάμενο σύστημα διακίνησης καυσίμων στις Ένοπλες Δυνάμεις λειτουργεί ως εξής:
Ο Στρατός Ξηράς προμηθεύεται από τα ΕΛ.ΠΕ., πετρέλαιο κίνησης, μέγιστης περιεκτικότητας σε θείο 10 mg/Kg. Το συγκεκριμένο καύσιμο φέρει κωδικό «ΝΑΤΟ F-54», με βάση την τεχνική προδιαγραφή που έχει εκδοθεί για το σκοπό αυτό. Μέσω του Στρατού Ξηράς προμηθεύονται καύσιμο F-54, οι Μονάδες - Υπηρεσίες της Πολεμικής Αεροπορίας, της ΕΛ.ΑΣ., του Λ.Σ. και της Πυροσβεστικής.
Οι προμηθευόμενες από τα ΕΛ.ΠΕ. ποσότητες F-54, παραλαμβάνονται είτε με τη χρήση του αγωγού καυσίμου για το χερσαίο χώρο, είτε με φόρτωση δεξαμενόπλοιων, για ανεφοδιασμό των νήσων και περιοχής Πρέβεζας. Η περαιτέρω διακίνηση του καυσίμου από τα ανεφοδιαστικά κέντρα στις υπόλοιπες πραγματοποιείται με χρήση βυτιοφόρων.
Όπως επισημαίνεται στο απόρρητο σημείωμα του ΓΕΕΘΑ: «Από την παρακολούθηση και τους ελέγχους των καυσίμων, διαπιστώθηκε ότι τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του καυσίμου F-54 είναι καλύτερα όσο πλησιάζουμε προς τα ΕΛ.ΠΕ. Θεσσαλονίκης, που είναι και ο κύριος προμηθευτής καυσίμου F-54. Αυτό συμβαίνει καθόσον οι Μονάδες αυτές δέχθηκαν και τις μεγαλύτερες ποσότητες του νέου καυσίμου με αποτέλεσμα οι αποθηκευτικοί τους χώροι να έχουν «ξεπλυθεί» από το νέο καύσιμο.
Αντιλαμβανόμαστε γρήγορα ότι σε μια χώρα που σέβεται την άμυνα της, τις ζωές των πιλότων, αλλά και όσων χρησιμοποιούν τα καύσιμα αυτά, θα είχαν μπει όλες οι υπηρεσίες του κράτους στα ΕΛΠΕ και θα έλεγχαν τα πάντα.
Όμως τίποτα δεν συμβαίνει. Η δικαιοσύνη ασχολείται με τα χαρτιά που στέλνει η εφορία σε κακομοίρηδες άνεργους που χρωστούν 300 ευρώ.
Τα ωράρια των δικαστηρίων φορτώνουν με μικρούς φοβισμένους οφειλέτες και όλοι οι φίλοι της αυλής με τις μεγάλες οφειλές και τις κομπίνες δικάζονται μετά από 12 χρόνια, τότε που τα αδικήματα τους έχουν παραγραφεί.
Η «Ομερτά» κυριαρχεί κι οι φωνές που υπάρχουν κραυγάζοντας για μεγάλη απάτη, είτε περιθωριοποιούνται, είτε εξοντώνονται οικονομικά.
Μια «ομερτά» έχει απλώσει την σκιά της επάνω από τις αποκρατικοποιήσεις.
Ένα γαϊτανάκι που στήθηκε από μια παρέα λίγων, που κατασπαράζουν πατρίδες, ανθρώπινες
αξίες, όνειρα…
Εταιρίες κολοσσοί, αξιολογημένες τσάτρα πάτρα, τοποθετούνται στο ταμπλό με τα «ΠΩΛΕΙΤΑΙ» σε τιμή ονειρεμένη για τους φίλους λύκους της αυλής.
Το «σεμνά και ταπεινά» , άλλοτε μέγα σλόγκαν για την τότε κυβέρνηση, έχει δοθεί ως οδηγία με μια μικρή τροποποίηση:- ΦΑΤΕ ΣΕΜΝΑ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΑ - στα αρπακτικά μικρού βεληνεκούς, κατώτερα στελέχη και άλλους φίλους της αυλής.
Όποιος από αυτούς το αγνοήσει, ή μετρήσει λάθος την δύναμη του, τον τρώει το μαύρο σκοτάδι. Βλ. περίπτωση Σταυρίδη, που ίσως να μην έφαγε από το «κοκαλάκι» αλλά άφησε να εννοηθεί ότι υπάρχει το «κόκαλο».
Έλεγχοι στις εταιρίες του ταμπλό με τα «ΠΩΛΕΙΤΑΙ» δεν γίνεται, μην τυχόν βρεθεί ο ελεγκτικός μηχανισμός σε δυσάρεστες για την αυλή εκπλήξεις.
Έτσι, τα ΕΛΠΕ για παράδειγμα, παρά το «βρώμικο» παρελθόν τους, δεν ελέγχονται πια. Φτάνει ένα φιάσκο. Θυμάστε?
Τότε που το τελωνείο Πειραιά πραγματοποίησε έλεγχο για την περίοδο 19/06/2001 -28/02/2005 και κοινοποιήθηκε στο υπουργείο οικονομικών το 2008?
Ας θυμηθούμε τι είχε βρεθεί.
Από τον έλεγχο λοιπόν αυτόν προέκυψαν διαφορές στη φορολογική αποθήκη των ΕΛΠΕ και βεβαιωμένοι φόροι της τάξης των 35.713.319,65 ευρώ.Αυτό το ποσό προέκυψε από την διασταύρωση στοιχείων από την παραγωγή του διυλιστηρίου με αυτά της φορολογικής αποθήκης του, όπου βρέθηκαν να ΛΕΙΠΟΥΝ 36.609.469 lt. Πετρελαίου ναυτιλίας 7.184.524 lt απλής και 19.550.165lt σούπερ βενζίνης.
Εκεί «ξεχάστηκε» το άρθρο 155 του νόμου 2960 που προβλέπει πως έπρεπε η υπόθεση αυτή να πάρει τον δρόμο της δικαιοσύνης μια και προέκυπταν τόσο ποινικές, όσο και διοικητικές παραβάσεις.
Το 2012 κι ενώ ο ανεξάρτητος τότε βουλευτής κ. Μιχελογιαννάκης καταθέτει ερώτηση στη βουλή, δημοσιεύματα λίγες μέρες μετά αναφέρουν ότι τα ΕΛΠΕ πλήρωσαν τα ποσά που προέκυπταν από τον έλεγχο, ρίχνοντας «στάχτη» στα μάτια του κόσμου ο οποίος ξεχνά το ποινικό κομμάτι του θέματος.
Η τύχη(?) δεν είναι με τα ΕΛΠΕ μια και μετά από εβδομάδες, νέο σκάνδαλο, αυτή τη φορά πολύ πιο επικίνδυνο βγαίνει στο φως.
Η ιδιωτικοποίηση του συστήματος εφοδιασμού των Ενόπλων Δυνάμεων με καύσιμα εμφανίστηκε από την... πίσω πόρτα με αφορμή τις καταγγελίες περί νοθείας καυσίμων στο Στρατό Ξηράς.
Η διαπίστωση αυτή γίνεται από την ίδια την αρμόδια στρατιωτική υπηρεσία σε απόρρητο σημείωμά της προς την πολιτική και στρατιωτική ηγεσία του υπουργείου Άμυνας.
Ο θόρυβος προκλήθηκε μετά τον ποιοτικό έλεγχο που έγινε σε καύσιμα F-54 που χρησιμοποιείται σε στρατιωτικά οχήματα και άλλες υπηρεσίες των Ενόπλων Δυνάμεων, όπου διαπιστώθηκε η μη κανονικότητα του καυσίμου, λόγω υψηλής περιεκτικότητας σε θείο. Συγκεκριμένα βρέθηκε καύσιμο με περιεκτικότητα σε θείο 50-80 mg/Kg, αντί του μεγίστου επιτρεπόμενου ορίου 10 mg/Kg... Το υφιστάμενο σύστημα διακίνησης καυσίμων στις Ένοπλες Δυνάμεις λειτουργεί ως εξής:
Ο Στρατός Ξηράς προμηθεύεται από τα ΕΛ.ΠΕ., πετρέλαιο κίνησης, μέγιστης περιεκτικότητας σε θείο 10 mg/Kg. Το συγκεκριμένο καύσιμο φέρει κωδικό «ΝΑΤΟ F-54», με βάση την τεχνική προδιαγραφή που έχει εκδοθεί για το σκοπό αυτό. Μέσω του Στρατού Ξηράς προμηθεύονται καύσιμο F-54, οι Μονάδες - Υπηρεσίες της Πολεμικής Αεροπορίας, της ΕΛ.ΑΣ., του Λ.Σ. και της Πυροσβεστικής.
Οι προμηθευόμενες από τα ΕΛ.ΠΕ. ποσότητες F-54, παραλαμβάνονται είτε με τη χρήση του αγωγού καυσίμου για το χερσαίο χώρο, είτε με φόρτωση δεξαμενόπλοιων, για ανεφοδιασμό των νήσων και περιοχής Πρέβεζας. Η περαιτέρω διακίνηση του καυσίμου από τα ανεφοδιαστικά κέντρα στις υπόλοιπες πραγματοποιείται με χρήση βυτιοφόρων.
Όπως επισημαίνεται στο απόρρητο σημείωμα του ΓΕΕΘΑ: «Από την παρακολούθηση και τους ελέγχους των καυσίμων, διαπιστώθηκε ότι τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του καυσίμου F-54 είναι καλύτερα όσο πλησιάζουμε προς τα ΕΛ.ΠΕ. Θεσσαλονίκης, που είναι και ο κύριος προμηθευτής καυσίμου F-54. Αυτό συμβαίνει καθόσον οι Μονάδες αυτές δέχθηκαν και τις μεγαλύτερες ποσότητες του νέου καυσίμου με αποτέλεσμα οι αποθηκευτικοί τους χώροι να έχουν «ξεπλυθεί» από το νέο καύσιμο.
Αντιλαμβανόμαστε γρήγορα ότι σε μια χώρα που σέβεται την άμυνα της, τις ζωές των πιλότων, αλλά και όσων χρησιμοποιούν τα καύσιμα αυτά, θα είχαν μπει όλες οι υπηρεσίες του κράτους στα ΕΛΠΕ και θα έλεγχαν τα πάντα.
Όμως τίποτα δεν συμβαίνει. Η δικαιοσύνη ασχολείται με τα χαρτιά που στέλνει η εφορία σε κακομοίρηδες άνεργους που χρωστούν 300 ευρώ.
Τα ωράρια των δικαστηρίων φορτώνουν με μικρούς φοβισμένους οφειλέτες και όλοι οι φίλοι της αυλής με τις μεγάλες οφειλές και τις κομπίνες δικάζονται μετά από 12 χρόνια, τότε που τα αδικήματα τους έχουν παραγραφεί.
Η «Ομερτά» κυριαρχεί κι οι φωνές που υπάρχουν κραυγάζοντας για μεγάλη απάτη, είτε περιθωριοποιούνται, είτε εξοντώνονται οικονομικά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου