Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

ΗΡΩΑΣ ΚΑΙ ΦΟΒΟΣ ......


ΠΕΡΙ ΦΟΒΟΥ

Τι είναι ο φόβος; Ο φόβος είναι η σκιά που πέφτει επάνω σου πριν την μάχη, την όποια μάχη. 

Η καρδιά χτυπάει δυνατά και ο λαιμός πονάει και το στόμα δεν μπορεί να αρθρώσει 

σωστά τις λέξεις που το μυαλό με δυσκολία σκέπτεται. 

Αυτή η αίσθηση είναι κοινή στον Ήρωα και στον δειλό.

Ο φόβος έχει ...

...συνταράξει όλο μου το κορμί, 

η καρδιά μου αντλεί τεράστιες ποσότητες αίματος μιας και η αδρεναλίνη έχει μαζευτεί 

επάνω της. Σφίγγω γερά τα δόντια, 

με την δεξιά γροθιά μου χτυπάω δυο φορές κοφτά στην αριστερή πλευρά, 

την πλευρά της καρδιάς

και μετατρέπω το μούδιασμα και το σφίξιμο σε ενέργεια, 

ορμή μεγαλειώδεις,

δύναμη ζωώδης, 

μετατρέπω τον φόβο μου 

σε φόβο και τρόμο του αντιπάλου.

Δεν έχει σημασία αν θα νικήσω, 

αν θα ζω μετά τη μάχη ή όχι...

Πέρασα στην απέναντι πλευρά της όχθης,

βρήκα τα αδέρφια και τους συναγωνιστές μου...


Έγινα Ήρωας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου