Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2013

ΤΙ ΛΕΣ ΕΣΥ ;;;;ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ EΣΥ ;;;; Ας το δούμε όλοι! Ακόμη και όσοι το ξαναείδαν! (3 ΒΙΝΤΕΟ)


Οι άνθρωποι που είναι αρκετά τρελοί ώστε 

να πιστεύουν ότι μπορούν 

να αλλάξουν τον κόσμο είναι και αυτοί πού το 


καταφέρνουν!!!

Ακούστε.....τι λέει..

Ποιος είμαι? (Πες ότι είμαι Κουμουνιστής, Σοσιαλιστής, Τροτσκιστής, Αναρχικός, Εθνικιστής, Αντιρρησίας συνείδησης, πες ότι είμαι ότι και εσύ!!!).

Το μονό που δεν είμαι και είναι σίγουρο αυτό! Δεν είμαι λαμόγιο!!! 


Δεν θα μιλήσω για κανένα κερατά!!! 

Θα πω άπλα ότι αν είσαι Έλληνας και δεν αγωνίζεσαι, δεν αγωνιάς για το μέλλον του παιδιού σου, δεν βγαίνεις να κάνεις το αυτονόητο...
ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΦΙΛΕ ΕΙΣΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΦΤΑΙΕΙ ΚΑΙ ΓΙΝΕΣΑΙ ΟΜΟΙΟΣ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ (ΠΡΟΔΟΤΗΣ). 

Περιμένεις ακόμα και τι???

Άσε το κομπιούτερ και βγες έξω... δεν σε παίρνει άλλο!


Πουλάνε την ΕΛΛΑΔΑ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ!!! ΔΕΝ ΜΕ ΑΚΟΥΣ;


Έλα να με βρεις στο ΣΥΝΤΑΓΜΑ, στο ΛΕΥΚΟ ΠΥΡΓΟ... γιατί είμαι εκεί!! 


Εκεί μαζί με άλλους.
..
Μέρες τώρα! Και τα τηλεοπτικά κανάλια και τα ραδιόφωνα σωπαίνουν....

Μαζί τους είναι και αυτοί.... Βολεμένοι σε καρέκλες μέχρι να πουληθούν όπως Πουλάνε την Ελλάδα!


Σε νοιάζει τελικά το παιδί σου; Θέλεις πραγματικά αυτός ο τόπος να πάει μπροστά; 

Προχωράς με το κεφάλι ψηλά; 

Είσαι ικανοποιημένος για όλο αυτό;

Θα στο πω έτσι άπλα είμαι ένα άνθρωπος απλός όπως εσύ! 

Είμαι έξω στον δρόμο! 

Είμαι με ένα πρόσθετο μέλος στο αριστερό μου πόδι! 

Χθες μου κόψανε την σύνταξη... δεν έχω να φάω! 

Δεν σου ζητώ να με ταΐσεις η να με λυπηθείς... 

σου ζητώ να μην πετάς την Ελλάδα στο κάλαθο 

των αχρήστων!

          Ο TEMPORA O MORES ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ 

                          ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΥΣ !!
Καπετάν Κέφαλος






http://kefalokleidomata.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου