Τετάρτη 4 Ιουνίου 2014

«Ο Σαμαράς έβαλε τη Χρυσή Αυγή στη φυλακή και όχι η Δικαιοσύνη»

Σε μία έντονα συναισθηματικά φορτισμένη ομιλία, η οποία χαρακτηρίστηκε από βαριές εκφράσεις και προσωπικές επιθέσεις εναντίον στελεχών της Νέας Δημοκρατίας, ο Νίκος Μιχαλολιάκος επιχείρησε να πείσει την Ολομέλεια της Βουλής για την αθωότητα του.
«Ο Σαμαράς έβαλε τη Χρυσή Αυγή στη φυλακή, δεν την έβαλε καμία δικαιοσύνη», ισχυρίσθηκε και κάλεσε «τους ψηφοφόρους να δώσουν τον αγώνα τον καλό για να πέσει αυτή η αντεθνική κυβέρνηση», ενώ έκανε λόγο για «χούντα του Βενιζέλου και του Σαμαρά».
Ο έγκλειστος στις φυλακές Κορυδαλλού γ.γ. της Χρυσής Αυγής, επανέλαβε πολλές φορές την φράση «σας ομιλεί ο αρχηγός του τρίτου πολιτικού κόμματος της χώρας», ενώ κάποια .....
...στιγμή απευθύνθηκε στους βουλευτές κατηγορώντας τους ότι δεν τους υπερασπίσθηκαν. «Ούτε μία λέξη που έξι βουλευτές εσκυλεύθηκαν από τα κανάλια. Ντροπή σας ψευτοδημοκράτες», φώναξε και όταν παρενέβη ο προεδρεύων Χρήστος Μαρκογιαννάκης, του απάντησε: «Σκάσε ρε!».
Στο στόχαστρο του κ. Μιχαλολιάκου βρέθηκαν ο διευθυντής του γραφείου Τύπου του πρωθυπουργού, Γιώργος Μουρούτης, ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ Μάκης Βορίδης και ο πρώην γενικός γραμματέας της κυβέρνησης Τάκης Μπαλτάκος. Για τον κ. Βορίδη είπε ότι «το 1985, μέλος της ΕΠΕΝ δολοφονεί έναν συγχωριανό του. Ο Μάκης Βορίδης ήταν αρχηγός της ΕΠΕΝ. Εκεί δεν υπάρχουν πολιτικές ευθύνες;».
Για τον κ. Μπαλτάκο ανέφερε ότι «τον γνώρισα το 1973 στο γραφείο της ΕΟΚΑ Β', που αντιπροσώπευε το εθνικιστικό κίνημα (…) Όποτε ήθελε να μου πει κάτι μου έλεγε να βγούμε στο μπαλκόνι γιατί φοβόταν τους κοριούς και τις κάμερες». Για τον κ. Μουρούτη υποστήριξε ότι «μέσα στις κλήσεις στο κινητό μου ήταν ένα όνομα, Γεώργιος Μουρούτης, που ήθελε και αυτός να μας προσεταιριστεί. Και δύο ονόματα Υπουργών της ΝΔ».
«Οι χειροπέδες που μου βάζετε για μένα είναι τίτλος τιμής», είπε ο γ.γ. της Χρυσής Αυγής και πρόσθεσε: «Είμαι αμετανόητος εθνικιστής και χρυσαυγίτης. Η ψυχή μου είναι όρθια». Διάβασε μάλιστα και στίχους του Σολωμού: «Χαρές και πλούτη κι αν χαθούν, και τα βασίλεια κι όλα, τίποτα δεν είναι σαν στητή, μένει η ψυχή κι ολόρθη».
Τέλος, υποστήριξε ότι «ζούμε σε κράτος εισαγγελέων», επεσήμανε ότι «μόνο στην Ελλάδα και στο Σουδάν είναι φυλακισμένοι οι Βουλευτές» και εκτίμησε ότι η ΝΔ διέλυσε τον Καρατζαφέρη και τώρα θέλει να διαλύσει τη Χρυσή Αυγή.
Η απάντηση Μουρούτη
Με ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, ο Γιώργος Μουρούτης αρνήθηκε το ότι είχε επαφές με τον κ. Μιχαλολιάκο. «Τον κ. Μιχαλολιάκο δεν τον έχω συναντήσει ποτέ στη ζωή μου. Ούτε και κανένα άλλο στέλεχος ή βουλευτή της Χ.Α. έχω συναντήσει, ιδιωτικά ή τυχαία, ποτέ στη ζωή μου. Πρόκειται για την μεγαλύτερη αθλιότητα που έχω ακούσει», έγραψε ο εκπρόσωπος του πρωθυπουργού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου