Παρασκευή 21 Αυγούστου 2015

Σφοδρή επίθεση Ραχήλ Μακρή σε Χαϊκάλη: "Έγινες γερμανοτσολιάς για μια καρέκλα"

Προσθήκη λεζάντας"
Και στο έγραψα στο μήνυμα που σου έστειλα, Παυλάκο, στις 10 Ιουλίου 2015...
"ΜΗΝ ΨΗΦΙΣΕΙΣ. ΜΗΝ ΠΡΟΔΩΣΕΙΣ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ"!

Και με πήρες αμέσως τηλέφωνο, Παυλάκο μου... και μου είπες επί λέξει:
"Πες μου τη γνώμη σου. Ξέρω πως σε διαβάζουν πολλοί και πως επηρεάζεις πολύ κόσμο. Τι να κάνω... και θα σ' ακούσω, γιατί είσαι έντιμη φωνή".

Και σου είπα, Παυλάκο μου...... σου είπα "να μην ψηφίσεις το Μνημόνιο του Τσίπρα... θα είναι ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ".
Και μου υποσχέθηκες πως θα τα σκεφθείς τα λόγια μου, πολύ προσεκτικά.

ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΕΣ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ.

ΤΩΡΑ, ΔΕΝ ΣΕ ΣΩΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΠΑΥΛΑΚΟ.
ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΣΟΥ, ΔΙΑΛΥΕΤΑΙ...

Ακούγεται, (δεν ξέρω αν αληθεύει, ή αν σας άδειασε προεκλογικά ο ΕβραιοΤσίπρας), πως ο χοντροΚαμμένος, ήταν να παραδώσει την προεδρία του κόμματος των "ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ" και να πάει για το ψηφοδέλτιο Επικρατείας του ΣΥΡΙΖΑ... 

Εσύ όμως Παυλάκο, προβλέπω να μένεις εκτός... εκτός κι αν πας κι εσύ στον ΣΥΡΙΖΑ...

Όπου και να πας όμως, ως ΓΕΡΜΑΝΟΤΣΙΛΙΑΣ θα είσαι, ΣΗΜΑΔΕΜΕΝΟΣ... συμφωνώ με τον χαρακτηρισμό της Ραχήλ...

Κι ο καιρός γαρ, ΕΓΓΥΣ!
Σπείρατε ανέμους... θα δρέψετε θύελλες...

ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΛΥΠΑΜΑΙ!
ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΘΝΙΚΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ...
ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΟ!

Υ.Γ. Δεν σε απειλώ, Παυλάκο... 

ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΜΙΛΩ... 

ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ, ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΞΕΣΠΑΣΕΙ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΙΛΙΚΤΗ.

Καλλιόπη Σουφλή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου