Πέμπτη 10 Μαρτίου 2016

ΞΥΠΝΑ ΠΙΑ!!! (Αναδημοσίευση).

https://meresparaxenes.files.wordpress.com/2015/06/socrates.jpgΈχω κουραστεί να βλέπω γύρω μου ανθρώπους-ζόμπι που το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η γραμμική ενημέρωση.

Δε δημιούργησα το site για να ενημερώνω γραμμικά ανθρώπους αλλά για να φέρνω μία εναλλακτική ενημέρωση, μία εναλλακτική γνώση, μία εναλλακτική οπτική και μία εναλλακτική εξέλιξη από αυτήν που μας οδηγεί η εκάστοτε κοινωνία.

Αναρτώ κάποια άρθρα τα οποία φέρουν την καθημερινή γραμμική ενημέρωση, παρότι δεν το θέλω, γιατί αυτές οι αναρτήσεις είναι (δυστυχώς) που δίνουν «νούμερα» επισκεψιμότητας στο site.

Το σκεπτικό μου είναι πως… οκ. κάποιος θα μπει να ενημερωθεί για τα πολιτικά δρώμενα πχ, αλλά θα διαβάσει και κάποια εναλλακτικά άρθρα οπότε θα πάρει, έστω και υποσυνείδητα, κάποια εναλλακτική, μη ....

....γραμμική γνώση. Ειδάλλως τα «νούμερα» ποσώς με ενδιαφέρουν.

Τελικά αυτό που βλέπω είναι ότι ακόμα και αυτό διαχωρίζει τους ανθρώπους σε «ομάδες».

Ομάδες των έτσι και των αλλιώς, των από ‘δω και των από ‘κει, των «εγώ ειμαι ο σωστός» και των «δεν ξέρεις τι σου γίνεται».

Άλλοι πάλι μου λένε να γράφω παραπάνω προσωπικά άρθρα.

Μα… πως να γράψω προσωπικά άρθρα όταν απευθύνομαι είτε σε ανθρώπους-ζόμπι είτε σε αυτούς που ήδη ξέρουν τι έχω να πω και έχουν καταφέρει να δουν κι εκείνοι λίγο «έξω από το κουτί»;

Οι μεν δεν ακούνε καν και οι δε δεν χρειάζονται κάποιου είδους αφύπνιση γιατί βαδίζουν σε σωστά μονοπάτια.

Για να γράψω παραπάνω άρθρα και για να μπορώ να απευθυνθώ ή να συζητήσω με κάποιους περί μη γραμμικής γνώσης και ενημέρωσης θα χρειαστεί, εκτός από ανοιχτό μυαλό, να έχουν και μια Α γνώση, η οποία προσφέρεται από τα άρθρα που αναρτώ κάθε μέρα και δε γράφω εγώ αλλά είναι έτοιμα.

Όταν λοιπόν δω ένα σεβαστό ποσοστό ανθρώπων-ζόμπι να θέλουν να ξεφύγουν απ’ τη μιζέρια της αγνωσιάς, τότε θα γράφω και περισσότερα άρθρα.

Προς στιγμήν θα χρειαστεί να διαβάζετε! ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ!!!

Πάρτε εναλλακτική γνώση, σας τη δίνουμε εδώ, τσάμπα… δε σας δίνουμε να μασήσετε τα σκατά που σας δίνουν τα κανάλια… αυτό και μόνο θα πρέπει να σας βάλει στο τριπάκι να διαβάζετε, να αποκτάτε γνώσεις και να ενημερώνεστε ΜΗ ΓΡΑΜΜΙΚΑ!

Δεν είμαι μόνος μου ευτυχώς… είναι κι άλλα sites που το προσπαθούν, αλλά κι αυτοί είναι κουρασμένοι από την προσπάθεια που δεν αποφέρει τα αναμενόμενα αποτελέσματα…

ΔΙΑΒΑΣΕ ρε Έλληνα… Διάβαζε μπας και σώσουμε την παρτίδα… Διάβαζε μπας και γλυτώσουμε τον κόσμο από τα σχέδια των ιερατείων των επικυρίαρχων! Και άκου επιτέλους την καρδιά σου και σβήνε τη λογική όταν την ακούς να χτυπάει!

2000 χρόνια σκλάβος είσαι επειδή σταμάτησες να ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ και άρχισες μονο να δέχεσαι μασημένη γνώση και ενημέρωση!

Άλλαξε αυτό που ζεις πια! Αφού δε σ’ αρέσει, τι περιμένεις! Όλα απ’ τις σκέψεις σου ξεκινά να, αλλαξέ  τις καταραμένες!!!

ΞΥΠΝΑ μπας ξυπνήσουμε τον κόσμο όλο και πάλι!!!

Ν. Κ.

meresparaxenes 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου