Ορισμένα από τα στοιχεία του παρόντος άρθρου έχουν ληφθεί
από άρθρο του κ. Δημήτρη Μιχαλόπουλου, που δημοσιεύθηκε
στην εφημερίδα Ελεύθερος Κόσμος, το Σάββατο, 25η Αυγούστου 2012.
Τα άλλα –και σημαντικότερα- αποτελούν καρπό της
προσπάθειας φίλων του Θεόδοτου, που θέλουν να παραμείνουν
στην ανωνυμία και τους οποίους όμως εμείς ευχαριστούμε θερμώς.
Ήδη εξηγήσαμε ότι τρία είναι τα ερωτήματα που αβιάστως αναδύονται
λόγω της παρουσίας των πακιστανικών στιφών στο ιστορικό κέντρο
της Αθήνας:
Α. Γιατί έρχονται όλοι αυτοί οι Πακιστανοί στην Ελλάδα;
Β. Τι θέλουν να κάνουν όλοι αυτοί οι Πακιστανοί στην Ελλάδα;
Γ. Γιατί τα πακιστανικά σμήνη συνωστίζονται έξω από την πρεσβεία τους;
O πλήρης εξευτελισμός του ελληνικού (;) κράτους, Πακιστανοί λαθρομετανάστες φωτογραφίζονται με φόντο τη βουλή |
Ως προς το πρώτο ερώτημα, η απάντηση έχει δοθεί από καιρό (κυρίως
από τον Σπύρο Χατζάρα), αλλά η συντριπτική πλειοψηφία του Ελληνικού
Λαού προσποιείται είτε πως δεν την ξέρει ή πως «δεν την άκουσε».
Πράγματι, η ψυχική κατάσταση των Νεοελλήνων σήμερα τεκμηριώνει την
άποψη ότι η χώρα μας ήδη εκμετρεί το ζην. Και τούτο, διότι δεν είναι
δυνατόν, αφενός, να έχει προ πολλού αποδειχτεί ότι καθένας από αυτούς
τους Πακιστανούς χρειάζεται να καταβάλει σε «γνωστούς-αγνώστους»
μέχρι και 6.000 δολλάρια προκειμένου να φτάσει στην Ελλάδα και, αφετέρου,
να θεωρούνται όλα αυτά τα ανθρώπινα σμήνη «πρόσφυγες πολέμου».
Πόλεμος σήμερα δεν γίνεται στο Πακιστάν. Και αν εκτυλίσσονται
εκεί συγκρούσεις ένοπλες, πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι αυτό γινόταν επί
αιώνες στη χώρα αυτήν και θα συνεχίσει να γίνεται, εφόσον δεν αλλάζουν
οι καταστάσεις άρδην. Άρα τα πακιστανικά πλήθη που κατακλύζουν το
κέντρο της Αθήνας μας δεν είναι πρόσφυγες. Ας λάβουμε υπ' όψιν επίσης
πως πρόσφυγες συνήθως είναι γυναίκες και παιδιά και
όχι άνδρεςστρατεύσιμης ηλικίας όπως ειναι σχεδόν όλοι οι
Πακιστανοί λαθρομετανάστες στην Ελλάδα.
Κάτι άλλο πάει να γίνει λοιπόν – και ακριβώς μπροστά στα μάτια μας. Αλλά,
από την άλλη πλευρά, και πόλεμος να γινόταν στο Πακιστάν, η επιταγή
που προκύπτει τουλάχιστον από τη σοφία των Αρχαίων Ελλήνων είναι σαφής:
Όποτε ξεσπάει εμφύλιος πόλεμος, χρέος του καθενός είναι να πάρει θέση.
Όχι να βρίσκει (ένας Θεός ξέρει πώς και πού) 6.000 δολλάρια των ΗΠΑ και
να έρχεται στην Αθήνα, να παριστάνει τον πρόσφυγα. Αυτό πρέπει να γίνει
σαφές άπαξ δια παντός.
Κατόπιν των ανωτέρω το δεύτερο ερώτημα περιβάλλεται σημασία
ακόμη μεγαλύτερη: Τι κάνουν όλοι αυτοί οι άνθρωποι εδώ;
Ως προς αυτό, τα πράγματα είναι ακόμη σαφέστερα. Επιδιώκεται η
πρόσμειξή τους με τον Ελληνικό Λαό – και αυτό τελικώς θα επιφέρει
την αλλοίωση του παραδοσιακού χαρακτήρα των Ελλήνων.
Δεν είναι, πράγματι, δυνατόν να βγαίνουν κάθε τόσο διάφοροι και να
επαίρονται για τα επιτεύγματα της Επιστήμης των Αρχαίων από τη μια
πλευρά και, από την άλλη, εμμέσως μα σταθερώς να επιδιώκεται η προς τα
κάτω μεταβολή του φυλετικού χαρακτήρα των Νεοελλήνων.
Και εδώ οπωσδήποτε αξίζει να θυμηθεί κανείς το Κοράνι: «Εάν ο
Θεός το ήθελε, θα μπορούσε να κάνει όλους τους ανθρώπους ένα έθνος»
(42:8). Δεν το έκανε όμως! Επομένως -και παρά τη σπουδή με την
οποία το Ελληνικό Κράτος καταδίκασε τον «ρατσισμό»- καθόλου δεν
έχει μέχρι σήμερα αποδειχτεί ότι η ανάμειξη φυλών και εθνών είναι προς
όφελος και όχι προς βλάβη της Ανθρωπότητας. Οι Μουσουλμάνοι,
πράγματι, και ιδίως αυτοί των Ινδιών, που είναι οι Πακιστανοί, έχουν
τελείως διαφορετική αντίληψη του χώρου από εκείνη των Ευρωπαίων.
Σπίτι (υπό την έννοια της εστίας) δεν υφίσταται παρά μόνον όσον
αφορά τη σεξουαλική πράξη. Ως προς τα υπόλοιπα, δεν υπάρχει λόγος
να μη γίνονται ομαδικώς ή έστω σε θέα κοινή, της «κοινότητας».
Εξ ου και οι σε δημόσιους χώρους αφοδεύσεις, κατανάλωση
τροφών, «ανάπαυση» σε πεζοδρόμια (συχνά σε στάση απίστευτης ξάπλας)
και η συνακόλουθη ρύπανση. Και η κατάσταση είναι μαθηματικώς βέβαιο
ότι θα οδηγήσει όχι σε σύντηξη αλλά σε σύγκρουση των πολιτισμών.
Βόσνιοι μουσουλμάνοι στα SS |
Εδώ χρειάζεται μία διευκρίνηση: το Ισλάμ είναι θρησκεία που αξίζει σεβασμό. Και αυτό, διότι σε ορισμένα θέματα παρουσιάζει ηθική ανώτερη από εκείνη του Χριστιανισμού. (Για αυτό, άλλωστε, και κατά τη διάρκεια του Β΄ Παγκόσμιου πόλεμου ο Άξων θεωρούσε τους Μουσουλμάνους φύσεισυμμάχους του.) Στο Ισλάμ π.χ. η τιμωρία για προδοσία και διαφθορά είναι μία και μόνη: ο θάνατος, που, μάλιστα, επιβάλλεται με διαδικασίες συνοπτικές.
Επιπλέον, οι Μουσουλμάνοι δεν κλέβουν. Από την άλλη όμως πλευρά
είναι ψυχολογικώς σε θέση να διαπράξουν εγκλήματα όπως εκείνο που
έγινε πρόσφατα σε –τραγικό- βάρος της νεαρής κοπέλλας στην Πάρο.
Αυτή η διαφορετική αντιμετώπιση βασικών καταστάσεων του ανθρώπινου
βίου είναιμαθηματικώς βέβαιο ότι θα επιφέρει αιματοκύλισμα στην
Ευρώπη γενικώς και στην Ελλάδα ιδιαιτέρως.
Με λίγα λόγια: Συμπαθέστατο το Ισλάμ - αλλά να πάει στο σπίτι του.
Εδώ είναι Ελλάδα! Και αυτό οφείλουν να το καταλάβουν, πριν ακόμη από
τους Πακιστανούς, οι τωρινοί ιθύνοντες του τόπου μας οι οποίοι δεν θέλουν
να κατανοήσουν ότι η κατάληψη δημόσιων χώρων από τους Πακιστανούς
στο κέντρο της Αθήνας αποτελεί σαφέστατη καταπάτηση
κυριαρχικών δικαιωμάτων του Ελληνικού Κράτους, για την οποία
καταπάτηση είναι πιθανόν να λογοδοτήσουν κάποια στιγμή.
Πακιστανικό έδαφος, πράγματι, αποτελεί μόνο ο χώρος της πρεσβείας
και του προξενείου τους και σε καμία απολύτως περίπτωση οι γύρω
από την πρεσβεία χώροι της Αθήνας μας. Με ποιο δικαίωμα λοιπόν
η οδός Λουκιανού μεταβάλλεται σε χώρο συγκέντρωσης Πακιστανών;
Τους Έλληνες περιοίκους τους ρώτησε κανείς; Και –ακόμη- αυτοί οι
τελευταίοι δεν πρέπει να αναλάβουν δράση, εφόσον οι αστυνομικές,
δικαστικές και πολιτικές αρχές ολιγωρούν;
Αξίζει πάντως να υπογραμμιστεί στο σημείο αυτό ότι, ακριβώς για το
ζήτημα των Πακιστανών στο κέντρο της Αθήνας, έχουν υποβληθεί αναφορές
στη διεύθυνση Εθιμοτυπίας του [ελληνικού] υπουργείου Εξωτερικών
(αρ. πρωτ. 20 από 30-1-2012), στο Αστυνομικό Τμήμα Συντάγματος
(αρ. πρωτ. 1020/1/327 από 23-2-2012) και φυσικά στον ίδιο τον
Πρόξενο του Πακιστάν (στις 22-9-2012), στον Δήμαρχο Αθηναίων
(επίσης στις 22-9-2008) καθώς και στον Βρετανό πρέσβυ στην Αθήνα
(στις 7-7-2011), δεδομένου ότι το κτήριο της Βρετανικής πρεσβείας
είναι σταθερώς «περικυκλωμένο» από Πακιστανούς. Το αποτέλεσμα;
Μηδέν! Και αυτό καταδεικνύει ότι είναι πάρα πολλοί αυτοί που θέλουν
να κλείνουν τα μάτια μπροστά στα κύματα των (λαθρο)μεταναστών
που κατακλύζουν τη δική μας Πατρίδα.
Κατά συνέπεια:
Α. Οι Πακιστανοί έρχονται στην Ελλάδα, μόνο εφόσον είναι σε θέση
να καταβάλουν στον υπόκοσμο που τους διακινεί 6.000 δολλάρια των ΗΠΑ.
Αυτό σημαίνει ότι δεν είναι πρόσφυγες πολέμου.
Β. Έρχονται εδώ βάσει σχεδίου: Τους ίδιους τους παραμυθιάζουνε ότι εδώ,
στην Ελλάδα, θα βρουν «όλα τα αγαθά», αλλά στην πραγματικότητα
τους φέρνουνε,αποκλειστικώς για να αλλάξουν προς τα κάτω τη
φυλετική φυσιογνωμία του Ελληνικού Λαού.
Γ. Έρχονται στην επί της οδού Λουκιανού πρεσβεία τους, για «να φτιάξουν
τα χαρτιά τους». Στο σημείο αυτό πρέπει εντόνως να επισημανθεί ότι
εδώ φτιάχνουν τα χαρτιά τους μόνο εκείνοι που δεν τα έχουν ήδη φτιάξει
στο Ισλαμαμπάντ. Και εδώ αναγγέλλουμε δημοσιογραφική επιτυχία
του Θεόδοτου: Κάποιος από τους Έλληνες προξένους στην πρωτεύουσα
του Πακιστάν, ο οποίος είχε πουλήσει σε Πακιστανούς 5.000 βίζες,
δηλώθηκε ανεπιθύμητος από τις γερμανικές αρχές, όταν, αφού έκανε
την μπάζα του στο Πακιστάν, πήρε μετάθεση για τη Γερμανία. (Το όνομά του
ήδη το γνωρίζει ο Θεόδοτος, αλλά επειδή διαβιούμε σε σαφώς
δημοκρατικό καθεστώς προς τοπαρόν προτιμάμε να μη το αποκαλύψουμε.)
Σας πληροφορούμε επίσης ότι προσφάτως πιάστηκε,
μόνο μετά από πιέσεις ευρωπαϊκών αρχών, και έφαγε εικοσιένα
(21) χρόνια φυλακή άλλο μπουμπούκι της «ελληνικής»
διπλωματικής υπηρεσίας που έκανε σωματεμπορία. Αυτό είναι το
«ελληνικό» υπουργείο Εξωτερικών, όσον αφορά το
οποίο εξακολουθούν να υπάρχουν ανόητοι που το θεωρούν
«θεσμό» άξιο σεβασμού, ο οποίος, εάν δεν κάνει ό,τι πρέπει,
είναι διότι η «χώρα μας είναι μικρή», πρέπει να σέβεται
τις «ισορροπίες», να διαφυλάττει την εθνική της ενότητα και
άλλες παρεμφερείς αρλούμπες.
Αυτά είναι διαπιστωμένα. Ό,τι τώρα λέγεται (από σοβαρούς
ανθρώπους εννοείται), χωρίς όμως ο Θεόδοτος να έχει μπορέσει μέχρι στιγμής
να βρει χειροπιαστή απόδειξη, είναι ο μακαριστός Ιάκωβος πλασσάρισε
τον Προκόπη Παυλόπουλο στον Soros (ναι, ναι, αυτόν με τις ανοιχτές
κοινωνίες και τα ρέστα), ο οποίος τόσο πολύ εκτίμησε τις νομικές γνώσεις
του Προκόπη Παυλόπουλου, ώστε τον έκανε δικηγόρο του (ο Soros
τον Παυλόπουλο) στην Ελλάδα.
Καταλάβατε τώρα γιατί έρχονται τα πακιστανικά λεφούσια στην Ελλάδα
και δεν μιλάει κανείς;
Ο Θεόδοτος πάντως θα κάνει το καθήκον του: Θα προτείνει λύσεις,
όχι βέβαια επειδή φρονεί πως είναι δυνατόν να εφαρμοστούν στην
Ελλάδα σήμερα, αλλά για να φανεί ποιοι θα τις υποστηρίξουν και ποιοι όχι:
Έτσι μπορεί να αρχίσει να χωρίζει η ήρα από το στάρι και να αρχίσει να
μπαίνει ένα τέλος στις «εθνικές ενότητες» και τα σχετικά παραφερνάλια.
το είδα http://theodotus.blogspot.gr/2012/08/ko.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου