Πέμπτη 30 Μαΐου 2013

«Οι γαλήνιες θάλασσες δεν κάνουν τους καλούς ναυτικούς».

undefined
1.    Δεν θελησα ποτε να ειμαι καλος ναυτικος. Εγινα υποχρεωτικα. Και
μαλιστα χωρις καν να το ζητησω.
2.    Όταν το ειπε ο Σενεκας, ηταν μαλλον σε περιοδο πνευματικης κρισεως.
3.    Όταν χαμογελας σε περιοδους που όλα είναι ανω-κατω, είναι μαλλον γιατι............δεν εχεις συνειδητοποιησης το τι συμβαινει γυρω σου.
4.    Μια και δεν μπορω να αλλαξω τον ανεμο, η καθομαι στα αυγα μου, η αναβω
τις μηχανες…. Ανοιγοντας  τα πανια, η, η ζωη/κατασταση με παει οπου θελει,
η, με «αυτοκτονει» .
5.    Αν αυτό που μου συμβαινει, δεν μπορω να το ελεγξω, αλλα πρεπει να του
επιβληθω;;….. Παρακαλω, ποιος μπορει να μου δανειση ένα περιστροφο; Εν
αναγκη,.. ένα μπαζουκα;
6.    Ο Τσαρλς Ντικενς, αναφερομενος στην μικρη ποσοτητα των αποτυχιων που
εχει υποστει ο καθενας στην ζωη του, μαλλον δεν ειχε υπ’ οψιν, εμενα.
7.    Η μη φιλικη μου σταση εναντι της ζωης;;.. δεν το νομιζω. Μαλλον η μη
φιλικη σταση, ηταν εκ μερους της ζωης προς εμενα. Ποια είναι λοιπον η σταση
μου; Φανταζομαι η «Κλαθμωνως»… Γιατι «Ομονοια», αποκλειεται.
8.    Η πειθαρχια αποκταται μεσα από τις αντιξοοτητες της ζωης; Όχι Γκαντι
σαχιμπ. Τουλαχιστον, δεν πειθαρχω στις αντιξοοτητες. Δεν ειμαι μοιρολατηρης.
9.    Μεσα στις δυσκολιες, οι ευκαιριες;;;  για ποιες ευκαιριες μιλαμε, χερ
ντοκτωρ Αινσταιν;;;
10. Ο κοσμος είναι γεματος από πονο αλλα και γεματος από νικες….
Χρειαζεται ένα μυαλο αρκετα ηλιθιο για να πη κατι τετοιο. Αν ηταν γεματος
από νικες, η πρωτη και καλυτερη, θα ηταν εκεινη επι του πονου.
11. Συχνα οι δυσκολιες είναι αυτό που μας στελνει ο Θεος, για κατι
καλυτερο;;;… θα ελεγα ότι τις στελνει για να μας προπονηση και να μας
προετοιμαση για χειροτερες.

Ενας φιλος του ΠΠ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου