Οι πατριώτες του Σόιμπλε που μας κουνά το δάχτυλο προσβάλλοντας ακόμα και τους νεκρούς – θύματα της θηριωδίας των Γερμανών, δίνουν ρεσιτάλ εφευρίσκοντας μύριους τρόπους για να καταστήσουν την Ελλάδα “φορολογικό παράδεισο”.
Στην πλάτη του καταναλωτή, παίζουν επικοινωνιακά παιχνίδια κρύβοντας τις αθλιότητες των “επενδυτών”.
Μεθοδεύσεις φοροαποφυγής πολυεθνικών βαπτίζονται “εξαγωγές” την ώρα που....
...το κράτος χάνει εκατομμύρια!
Αυτή είναι η πικρή πραγματικότητα πίσω από τις διθυραμβικές ειδήσεις που ακούμε το τελευταίο διάστημα για “αύξηση των εξαγωγών” που γίνεται αμέσως σημαία από όσους θέλουν να κρύψουν την καταστροφή που συντελείται στην πραγματική οικονομία.
Δείτε τώρα την μεθόδευση με απλά λόγια:
Πηγαίνει ο παραγωγός πατάτας, να πουλήσει την πραμάτεια του.
Εκεί έκπληκτος ενημερώνεται ότι δεν θα τιμολογήσει την επιχείρηση, κάποια θυγατρική ή έστω κάποιο Ελληνικό ΑΦΜ, αλλά μία επιχείρηση “Fruit Services” με έδρα την Ιταλία!!
Δηλαδή, η Ελληνική πατάτα φτάνει από το χωράφι στο ράφι, μέσω Ιταλίας!!!
Αυτό βεβαίως αυτομάτως βαπτίζεται “εξαγωγή” αφού ως πελάτης εμφανίζεται μία ξένη μεν, κοινοτική δε εταιρεία.
Που στην συνέχεια τιμολογεί το Ελληνικό παράρτημα της πολυεθνικής για να φτάσει στο καλάθι του ΕΛΛΗΝΑ καταναλωτή, ο οποίος πληρώνει κανονικότατα τον ΦΠΑ βεβαίως – βεβαίως.
Φανταστείτε λοιπόν τι λεφτά χάνονται από αυτή την “νομιμότατη” αλλά καθ’ όλα ανήθικη διαδικασία: Το ΦΠΑ που λόγω της ενδοκοινοτικής συναλλαγής “φτερουγίζει”; Τα πραγματικά κέρδη της πολυεθνικής που αντί να φορολογηθούν στην Ελλάδα “κουρεύονται” στην διπλή τιμολόγηση;
Αντί λοιπόν να κλαίμε για τις λαμογιές του κάθε συμπατριώτη του Σόιμπλε, εμείς πανηγυρίζουμε για δήθεν “εξαγωγές”…
Η ιστορία όμως δεν σταματά εδώ.
Πολυεθνικές όπως τα Lidl χρησιμοποιούν μύριους όσους τρόπους ώστε να κρύβουν την κερδοφορία τους ή να καθιστούν αδύνατη την δυνατότητα συγκεντρωτικού ελέγχου των αποτελεσμάτων τους.
Μέθοδος που χρησιμοποιούν και άλλοι Γερμανικοί κολοσσοί που δραστηριοποιούνται στην Ελληνική αγορά.
Δεν μιλάμε φυσικά για τις καραμπινάτες περιπτώσεις τύπου “Hoechtief”, αλλά άλλες, περίτεχνες μεθόδους.
Μιλάμε για τις “έξυπνες” εταιρεικές μορφές που επιλέγουν.
Η Lidl για παράδειγμα παρ’ ότι κολοσσός, λειτουργεί ως …ΟΕ (!!) με αποτέλεσμα να μην υποχρεούται να δημοσιεύει ισολογισμούς με ότι αυτό συνεπάγεται.
Όπως επίσης, ακόμα και η επωνυμία της (ΛΙΝΤΛ ΕΛΛΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ) συνιστά μία “καινοτομία” αφού ο ομόρυθμος εταίρος, δεν εμφανίζεται με πλήρη στοιχεία όπως ορίζει ο νόμος!
Δηλαδή αυτό το “ΛΙΝΤΛ ΕΛΛΑΣ” δεν θα έπρεπε να είχε γίνει καν αποδεκτό από το πρωτοδικείο αφού δεν φαίνεται η μορφή της εταιρείας.
Μετά από όλα αυτά, δεν είναι να απορεί κανείς γιατί η LIDL πήγε στον εισαγγελέα για αισχροκέρδεια, με την κατηγορία ότι πουλά τα προϊόντα της ακριβότερα στην Ελλάδα σε σύγκριση με χώρες όπως π.χ. η Ιταλία (!!).
Ακόμα χειρότερα όμως, σε περίπτωση που υπάρξει αδικοπραξία, αποζημίωση καταναλωτή ή εργαζομένων, αλλά ακόμα και πρόστιμο από το Ελληνικό κράτος, ποιόν ακριβώς θα βαρύνει; Μία ΟΕ;
Επειδή το κράτος έχει αποδείξει ποιούς ακριβώς υπηρετεί, ας κάνουμε εμείς οι καταναλωτές αυτό που πρέπει.
Αγοράζουμε ΕΛΛΗΝΙΚΑ προϊόντα από ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ εταιρείες.
Για να μένουν τα λεφτά ΜΑΣ στην Ελλάδα ΜΑΣ.
http://olympia.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου