Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2013

ΤΡΙΚΥΜΙΑ ΕΝ ΚΡΑΝΙΩ ...


Φοιτητής στον πανεπιστήμιο Κολούμπια αποκάλεσε τον Γ. Παπανδρέου μέλος δυναστείας



Για άλλη μία φορά ένας φοιτητής στο πανεπιστήμιο Κολούμπια δεν χαρίστηκε στον πρώην Έλληνα(;;) πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου...

«Εγώ υπήρξα πάντα δημοκρατικά εκλεγμένος στη ζωή μου. Πάλεψα μάλιστα για δημοκρατικές αλλαγές στο κόμμα μου, όπως η άμεση εκλογή. Εκλέχτηκα δύο φορές έτσι. Και ξέρετε υπάρχουν οικογένειες και οικογένειες.

Ο δικός μου παππούς πήγε έξι φορές εξορία και φυλακή – παραλίγο να τον εκτελέσουν κιόλας – παλεύοντας για τη Δημοκρατία. Ο πατέρας μου κι αυτός δύο φορές. Επομένως, δεν ήταν ποτέ υπόθεση μιας δυναστείας, ήταν ένας συνεχής αγώνας για τη δημοκρατία».

Τάδε έφη, ποιος άλλος, Γιώργος Παπανδρέου απαντώντας σε σχόλιο φοιτητή που παρακολουθεί τα σεμινάρια του στο Πανεπιστήμιο Κολούμπια στης Νέας Υόρκης ότι είναι μέλος «δυναστείας» τονίζοντας μάλιστα ότι «Οι δυναστείες συνήθως δεν εκλέγονται»!

Αναφορικά με το τι έγινε στην Ελλάδα ακόμη και πριν από το 2009, οπότε ανέλαβε εκείνος την πρωθυπουργία της χώρας, ο πρώην πρωθυπουργός παραδέχθηκε «τα κάναμε θάλασσα σε διάφορες περιόδους» και πρόσθεσε «Αυτό που με στεναχωρεί είναι ότι η λιτότητα δημιούργησε πόνο που επιβράδυνε τις μεταρρυθμίσεις που κάναμε. Έχουμε λοιπόν ως χώρα τις ευθύνες μας, αλλά υπάρχουν και αλλού ευθύνες».

ksipnistere.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου