Κυριακή 3 Μαρτίου 2013

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΤΟΥΣ "ΚΥΡΙΟΥΣ" ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΗ (VIDEO)



Πατέρας του άτυχου φοιτητή στη Λάρισα: Το όνειρο έγινε στάχτη


Για την τραγωδία που χτύπησε την πόρτα της οικογένειας του, μίλησε ο πατέρας του φοιτητή Νίκου Πολυχρόνη, που έχασε τη ζωή του στη Λάρισα από το αυτοσχέδιο μαγκάλι. 
 (...)
«Μήπως τα παιδιά είχαν ιδέα από μαγκάλι; Εδώ δεν έχω εγώ που είμαι 50 χρονών, δεν είχαανάψει ποτέ στο σπίτι της μάνας μου. Πού να ξέρουν τα παιδιά; Σου λέει, φωτιά βγάζει, ζέστη βγάζει, θα ζεσταθούμε λιγάκι».


Ο  ίδιος μίλησε ακόμη για τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η οικογένεια του.

«Είχαμε προβλήματα με την επιχείρηση που δουλεύω. Τα οικονομικά τα ξέρεις, σε όλη την Ελλάδα ίδια είναι, δεν είναι μόνο σε μένα. Κι εγώ είμαι τυχερός γιατί είχα δουλειά. Άλλος κόσμος δεν έχει όχι δουλειά, ούτε επίδομα ανεργίας».

Ο κύριος Πολυχρόνης αναγκάστηκε να σταματήσει το δεύτερο γιο του από τη σχολή μαγειρικής λόγω των οικονομικών προβλημάτων ενώ και η κόρη του δεν είχε την οικονομική δυνατότητα να συνεχίσει όλα τα φροντιστήρια που παρακολουθούσε.

«Του είπα Μάκη σταμάτα τη σχολή, πήγαινε φαντάρος και του χρόνου βλέπουμε. Το Νίκο δεν μπορούσα να τον σταματήσω. Να μεταφέρεις τα έπιπλα και όσα είχε μέσα στο σπίτι ήταν μεγάλο πρόβλημα λόγω του κόστους».

Ο πατέρας λέει πως στο σπίτι του γιου του υπήρχε θέρμανση αλλά τα παιδιά μαζεύονταν στο μοιραίο σπίτι 20 μέτρα μακριά γιατί ήταν μεγαλύτερο:

«Μαζεύονταν εκεί και παίζανε, τρώγανε, είχε και καλύτερο ίντερνετ. Έλεγε: πάμε εκεί, έχει λίγο κρύο. Τον ρωτούσα "Ρε Νίκο γιατί πάτε εκεί και δε μαζεύεστε στο δικό σου που έχει καλοριφέρ; Εκει μαζεύονται όλοι, μου απαντούσε. Και έτσι έγινε το μοιραίο».
 Συγκλονιστική είναι η εξομολόγηση του πατέρα του νεαρού φοιτητή που περιγράφει τον αγώνα για τις σπουδές του παιδιού του και την τραγωδία που χτύπησε την οικογένεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου