Πέμπτη 28 Μαρτίου 2013

Ολόκληρη η επιστολή-κεραυνός της Άννας Ζωηρού προς τον εισαγγελέα του Α.Π.: «Με έφαγαν γιατί αντιδρούσα για το ξεπούλημα στους νταβατζήδες».


Το μέλος του ΤΑΙΠΕΔ, Άννα Ζωηρού, προκαλεί τις δικαστικές αρχές για τα αίσχη και το ξεπούλημα, αλλά και το βόλεμα ημετέρων που πληρώνει από το υστέρημά του ο λαός! 

Όταν τα κατήγγειλε ανοιχτά, την "καθάρισαν" με απόφαση Στουρνάρα!

Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ...
ΠΡΟΣ: Αξιότιμο Πρωθυπουργό της Ελλάδος, κ. Αντώνη Σαμαρά

26 Μαρτίου 2013

Αξιότιμε κύριε Πρωθυπουργέ,Ενημερώθηκα το προηγούμενο Σάββατο ανεπισήμως και όχι απο τον κ. Στουρνάρα, όπως θα περίμενα, ότι υπήρξε απόφαση αντικατάστασής μου, ενώ απουσίαζα στις Βρυξέλλες για το διδακτορικό μου, την Παρασκευή 22 Μαρτίου 2013 (ελάχιστες μέρες μετά απο συνάντηση που είχα με τον κ. Στουρνάρα όπου με είχε ευχαριστήσει για την ενημέρωση). 

Η απόφαση αυτή λαμβάνεται λίγες μέρες πριν απο την ολοκλήρωση δυο μεγάλων ιδιωτικοποιήσεων, του ΟΠΑΠ και της ΔΕΠΑ-ΔΕΣΦΑ. 

Αυτό φαίνεται πως είναι η τελευταία πράξη της απο κοινού ενορχηστρωμένης προσπάθειας και μεθόδευσης των κυρίων Στουρνάρα και Αθανασόπουλου (σε βάρος του οποίου, όπως γνωρίζετε, ασκήθηκαν πρόσφατα διώξεις κακουργηματικού χαρακτήρα αφού κατηγορείται σύμφωνα με το νόμο περί καταχραστών Δημοσίου) προκειμένου να φιμωθεί η δική μου φωνή αλλά και να εξασφαλίσουν έτσι ομόφωνες αποφάσεις κυρίως στους προαναφερόμενους αλλά και σε άλλους διαγωνισμούς, αφού λανθασμένα πιστεύουν ότι η ομοφωνία στις αποφάσεις του ΔΣ του ΤΑΙΠΕΔ τους εξαγνίζει.

Η αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν δέχτηκα να γίνω μαριονέτα κανενός, όπως κάποιοι επιθυμούσαν, ή να αρκεστώ σε έναν διακοσμητικό ρόλο λέγοντας σε όλα ναι, όπως κάποιοι διαρκώς προσπαθούσαν να μου επιβάλλουν. 

Δεν δέχτηκα τίποτα απο αυτά γιατί πολύ απλά σέβομαι την καριέρα που με τις δικές μου δυνάμεις έχτισα απο πολύ μικρή ηλικία στο εξωτερικό αλλά και στην Ελλάδα, τις επιστημονικές μου γνώσεις αλλά και τις αρχές και τις αξίες με τις οποίες πορεύομαι όλα αυτά τα χρόνια. 

Παρά λοιπόν το εχθρικό κλίμα και τις αφόρητες πιέσεις που δεχόμουν προκειμένου να συμφωνώ με όλες τις εισηγήσεις, εγώ αποφάσισα να αντισταθώ εκφράζοντας με σθένος αλλά και αξιοπρέπεια τις απόψεις μου, επιμένοντας πάντα αυτές να καταγράφονται στα πρακτικά. 

Ανέκαθεν πίστευα ότι τα πρακτικά των συνεδριάσεων του ΔΣ πρέπει να είναι στη διάθεση όλων, ακριβώς γιατί ο Ελληνικός λαός έχει δικαίωμα να γνωρίζει το πώς διαχειρίζονται τα μέλη του ΔΣ την περιουσία που ανήκει στους Έλληνες πολίτες. 

Αναρωτιέμαι λοιπόν γιατί το ΤΑΙΠΕΔ κρατά τα πρακτικά αυτά μακριά απο τη δημοσιότητα, ως επτασφράγιστο μυστικό, παρόλο που αρκετοί Βουλευτές έχουν ζητήσει αντίγραφα αυτών. Υπάρχει κάτι το οποίο φοβούνται; 

Πάντως, όταν η Διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ πήγε στο Κοινοβούλιο να ενημερώσει την Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων αναφορικά με την ΕΥΑΘ, απέκρυψε απο τους Βουλευτές ότι εγώ είχα διαφωνήσει με αυτήν την ιδιωτικοποίηση.

Στη διάρκεια αυτού του μεγάλου χρονικού διαστήματος που ήμουν μέλος του ΔΣ δεν δέχτηκα ούτε μια φορά να εγκρίνω έγγραφα που δεν έχω μελετήσει ενδελεχώς, σε αντίθεση με άλλα μέλη, τοποθετημένα αρκετά αργότερα, τα οποία με κλειστά μάτια έδιναν πάντα την έγκρισή τους (μάλλον εξαιτίας της δυσκολίας που είχαν στην ανάγνωση τεχνικών κειμένων στην Αγγλική γλώσσα), εκφράζοντας την αμέριστη εμπιστοσύνη τους στο πρόσωπο του κ. Τάκη Αθανασόπουλου (του κυρίου, υπενθυμίζω, που πλέον κατηγορείται σε βαθμό κακουργήματος).

Είναι σαφές ότι δεν μπορούσα να δεχτώ τη συστηματική παραβίαση του κανονισμού λειτουργίας του ΔΣ και αντιδρούσα. 

Όπως δεν μπορούσα και να εγκρίνω προσλήψεις «κολλητών» με μηνιαίες αποζημιώσεις της τάξεως των 4 και 5 χιλιάδων ευρώ, την ώρα που επιβάλλονται στους Έλληνες αιματηρές περικοπές σε μισθούς και συντάξεις.

Είναι επίσης σαφές ότι η δική μου συνείδηση δεν μου επέτρεψε την αποδοχή κάποιων κινήσεων της Διοίκησης, το αποτέλεσμα των οποίων, για παράδειγμα, ήταν να απομείνει στο διαγωνισμό των Κρατικών Λαχείων ένας μόνο υποψήφιος (σύμπραξη ΟΠΑΠ).

Επιπρόσθετα, δεν θα μπορούσα να έχω συμφωνήσει στην αλλαγή των όρων που έγινε στο διαγωνισμό της ΔΕΠΑ, αφού είχαν ανοίξει οι φάκελοι των ενδεικτικών προσφορών, κάτι που ρητά και κατηγορηματικά απαγορεύει το πρώτο τεύχος του διαγωνισμού. 

Η αλλαγή των όρων του διαγωνισμού, κατα την εκτίμησή μου, σκοπό είχε την ενίσχυση της συμμετοχής κάποιων υποψηφίων, αυτό όμως καταστρατηγεί κάθε έννοια του υγιούς ανταγωνισμού και της ίσης μεταχείρισης. 

Επίσης, δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω με όλες αυτές τις επεκτάσεις και ανανεώσεις που κάνει η Διοίκηση στα συμβόλαια των διαφόρων συμβούλων αξίας εκατομμυρίων ευρώ, οι οποίες κυριολεκτικά γίνονται τελευταία στιγμή ή ακόμα και εκ των υστέρων! 

Πάντα με εντυπωσίαζε το γεγονός ότι το ΤΑΙΠΕΔ δεν έχει ποτέ το χρόνο να διενεργήσει διαγωνισμούς για αυτά τα έργα και επιλέγει τις ανανεώσεις και τις επεκτάσεις των υπαρχουσών συμβάσεων.

Είναι πολλά απέναντι στα οποία έχω αντιδράσει και όπως αποδεικνύεται με την κίνηση του κ. Στουρνάρα, αυτό έχει ενοχλήσει πολλούς, τόσο εντός όσο και εκτός Ταμείου. 

Σε αυτό το σημείο θεωρώ απαραίτητο να σας ενημερώσω για το ότι συνειδητά επέλεξα να μην πάρω μέρος στα διάφορα σκοτεινά παιχνίδια επιχειρηματικών συμφερόντων (απ' όπου υπήρξαν οι ανάλογες προσεγγίσεις) αφενός γιατί σέβομαι τον εαυτό μου και αφετέρου γιατί ανέκαθεν σκοπός μου ήταν η εξυπηρέτηση του Δημοσίου συμφέροντος και όχι η διευκόλυνση εκείνων που αδημονούν να πάρουν στα χέρια τους τα περιουσιακά στοιχεία των Ελλήνων σε τιμές ευκαιρίας!

Θεωρώ επίσης υποχρέωσή μου να σας αναφέρω ότι η σύμβαση για τον τεχνολογικό πάροχο του ΟΠΑΠ, της οποίας την υπογραφή το ΤΑΙΠΕΔ (με τη συμφωνία όλων των μελών) είχε αναστείλει εδώ και πολλούς μήνες προκειμένου να μη δεσμεύσει τον επόμενο ιδιοκτήτη του ΟΠΑΠ, αναμενόταν να εγκριθεί σήμερα στη Γενική Συνέλευση του ΟΠΑΠ με τη σύμφωνη γνώμη του ΤΑΙΠΕΔ, παρόλο που ουδέποτε συζητήσαμε το θέμα αυτό στο ΔΣ επί Προεδρίας Τάκη Αθανασόπουλου!

Ολοκληρώνοντας, θα ήθελα να τονίσω το ότι αποτελεί εξαιρετικά μεγάλη τιμή για μένα, την ώρα που ο Πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ αποχωρεί εξαιτίας της άσκησης σε βάρος του κακουργηματικών διώξεων και την ώρα που μέλη του Συμβουλίου Εμπειρογνωμόνων απομακρύνονται εξαιτίας της εμπλοκής τους με τη δικαιοσύνη, να αποφασίζει ο κ. Στουρνάρας την αντικατάστασή μου επειδή είχα την τόλμη να εκφράσω τις απόψεις μου και να τις υποστηρίξω μέχρι τέλους. 

Λυπάμαι πολύ αν αυτή είναι η δημοκρατία που η δική σας κυβέρνηση πρεσβεύει και σας διαβεβαιώνω ότι είμαι υπερήφανη για το έργο που αφήνω πίσω μου.

Φεύγω με το κεφάλι πολύ ψηλά και τη συνείδηση μου ήσυχη, γνωρίζοντας ότι έχω τοποθετήσει πριν και πάνω απ'όλα το συμφέρον του Δημοσίου και πιστεύοντας ακράδαντα ότι αργά ή γρήγορα όλοι θα κριθούν τόσο για τις πράξεις τους όσο και για τις παραλείψεις τους.

Σε κάθε περίπτωση, η δικαιοσύνη είναι εκείνη που θα αποφανθεί για τη νομιμότητα της απόφασης του κ. Στουρνάρα, τόσο για τη χρονική στιγμή που αυτή λαμβάνει χώρα (ελάχιστο χρόνο πριν απο την ολοκλήρωση των διαγωνισμών ΟΠΑΠ και ΔΕΠΑ) όσο και για την αιτιολογία της αντικατάστασής μου.

Μετά τιμής,

Άννα Ζωηρού

Πρώην Μέλος ΔΣ ΤΑΙΠΕΔ

Κοινοποίηση:

Αξιότιμο Πρόεδρο ΣΥΡΙΖΑ, κ. Αλέξη Τσίπρα

Αξιότιμο Πρόεδρο ΠΑΣΟΚ, κ. Ευάγγελο Βενιζέλο

Αξιότιμο Πρόεδρο ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, κ. Παναγιώτη Καμμένο

Αξιότιμο Πρόεδρο ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΉΣ, κ. Νικόλαο Μιχαλολιάκο

Αξιότιμο Πρόεδρο ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΉΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ, κ. Φώτη Κουβέλη

Αξιότιμη Πρόεδρο ΚΚΕ, κ. Αλέκα Παπαρήγα

Αξιότιμο Πρόεδρο ΛΑΟΣ, κ. Γιώργο Καρατζαφέρη

Αξιότιμο Πρόεδρο ΟΙΚΟΛΟΓΩΝ ΠΡΑΣΙΝΩΝ, κ. Μιχάλη Τρεμόπουλο

Αξιότιμη Πρόεδρο Αρείου Πάγου, κ. Ρένα Ασημακοπούλου

Αξιότιμο Εισαγγελέα Αρείου Πάγου, κ. Ιωάννη Τέντε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου