Σάββατο 9 Μαρτίου 2013

ΣΗΚΩ ΕΛΛΗΝΑ (VIDEO)

ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΟ ΚΑΤΟΧΗ ΤΟΥ Δ΄ΡΑΙΧ ΤΗΣ ΦΡΑΟΥ ΜΕΡΚΕΛ !!

ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ ΓΙΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΚΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΔΩ ΝΕΝΕΚΩΝ ΚΑΙ ΔΩΣΙΛΟΓΩΝ !!!

Έλα, ρε άτιμε.

Έλα να τα πάρεις όλα. Και για όσα πάλεψαν οι πρόγονοί μου και για τα δύο μέτρα κήπο που μου άφησαν οι παππούδες μου.

Έλα να πάρεις και τα μεροκάματα, τα σκληρά, που τα έβαζα στην άκρη για μια ώρα δύσκολη, εκείνη της αρρώστιας. 

Έλα να τα πάρεις όλα. 

Πάρε και τον ήλιο που τόσο τον γουστάρεις για να λιάζουν οι συφιλιδικοί τα κορμιά τους αποκτώντας το μεσογειακό χρώμα που τόσο επιθυμούν και τόσο απεχθάνονται.

Πάρε ρε, και τις θάλασσές μου να εξάγεις αέριο και τα ποτάμια μου να παράγεις ενέργεια φθηνή μόνο για την πάρτη σου.

Πάρε και το γάλα των προβάτων μας και τα στάρια των κάμπων μας.

Το ξέρω που το πας, άτιμε.

Το πας εκεί που πάντα ήθελες να το φθάσεις. Να καταστήσεις έναν λαό υπηρέτη.

ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΑΣΕΙ ΩΡΕ !!!!! ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου